eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!newsreader4.netcologne
    .de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.am
    s4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!
    unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <su3kkg$4j3$1$horizn@news.chmurka.net> <1jkh4okljsety$.dlg@myjk.org>
    <su5a62$8n7$1$horizn@news.chmurka.net> <1stn7dr2syev4$.dlg@myjk.org>
    <sudfk0$qq7$1$horizn@news.chmurka.net>
    Date: Mon, 14 Feb 2022 16:30:14 +0100
    Message-ID: <17hp5afrykmev$.dlg@myjk.org>
    Lines: 30
    NNTP-Posting-Host: 95.49.62.206
    X-Trace: 1644852614 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 455 95.49.62.206:60105
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2493
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2701474
    [ ukryj nagłówki ]

    Mon, 14 Feb 2022 11:49:20 +0000, K

    > Tlumacze ci jak debilowi, ze to jest problem hybryd/ich producentow, ze
    > na to pozwalaja, a nie ich uzytkownikow, ze to wykorzystuja i to bez
    > najmniejszej ingerencji w oprogramowanie samochodu.

    Debilom ewidentnie logika szawankuje. Skoro została postawiona teza, że
    użytkownicy kupują PHEVy i ich nie ładują z gniazdka tylko używają jak
    ZWYKŁYCH ICE, to tym bardziej nie używają trybu CHARGE. Szczególnie że jest
    on niekomfortowy -- jako że nawet na postoju silnik kręci >2000 obrotów
    (hałas!) a jak się zaczyna nawet ledwo toczyć to podbija już do 4500
    (jeszcze większy hałas!). Ta teza została wyciągnięta z brudnego palca, nie
    wiem czyjego, pewnie jak zwykle jakiegoś prospalinowego pismaka by
    udowodnić swoją głupkowatą tezę. To że taki tryb istnieje i że komuś, kto
    to zmierzył wyszło wysokie spalanie, nie znaczy że wszyscy, jak skończone
    debile, z niego korzystają.

    Dzisiaj przejechałem się do klienta odebrać towar, trasa Zakręt-Nieporęt, w
    sumie blisko 100km (bo jeszcze dzieciaki rozwiozłem wcześniej), w tym
    używając trybu CHARGE >70/h i średnia spalania z takiej trasy mi wyszła
    5.5L/100km a jakoś szczególnie gazu nie oszczędzałem bo się śpieszyłem żeby
    kuriera złapać.

    Także tezy postawione w tym artykule są z dupy wyciągnięte, podobnie jak
    twoje heheszki są z dupy, bo zwyczjanie zielonego pojęcia o temacie nie
    masz.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: