eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;) › Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Data: 2022-02-14 16:30:14
    Temat: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 14 Feb 2022 11:49:20 +0000, K

    > Tlumacze ci jak debilowi, ze to jest problem hybryd/ich producentow, ze
    > na to pozwalaja, a nie ich uzytkownikow, ze to wykorzystuja i to bez
    > najmniejszej ingerencji w oprogramowanie samochodu.

    Debilom ewidentnie logika szawankuje. Skoro została postawiona teza, że
    użytkownicy kupują PHEVy i ich nie ładują z gniazdka tylko używają jak
    ZWYKŁYCH ICE, to tym bardziej nie używają trybu CHARGE. Szczególnie że jest
    on niekomfortowy -- jako że nawet na postoju silnik kręci >2000 obrotów
    (hałas!) a jak się zaczyna nawet ledwo toczyć to podbija już do 4500
    (jeszcze większy hałas!). Ta teza została wyciągnięta z brudnego palca, nie
    wiem czyjego, pewnie jak zwykle jakiegoś prospalinowego pismaka by
    udowodnić swoją głupkowatą tezę. To że taki tryb istnieje i że komuś, kto
    to zmierzył wyszło wysokie spalanie, nie znaczy że wszyscy, jak skończone
    debile, z niego korzystają.

    Dzisiaj przejechałem się do klienta odebrać towar, trasa Zakręt-Nieporęt, w
    sumie blisko 100km (bo jeszcze dzieciaki rozwiozłem wcześniej), w tym
    używając trybu CHARGE >70/h i średnia spalania z takiej trasy mi wyszła
    5.5L/100km a jakoś szczególnie gazu nie oszczędzałem bo się śpieszyłem żeby
    kuriera złapać.

    Także tezy postawione w tym artykule są z dupy wyciągnięte, podobnie jak
    twoje heheszki są z dupy, bo zwyczjanie zielonego pojęcia o temacie nie
    masz.

    --
    Pozdor
    Myjk