  • Data: 2017-04-14 12:00:32
    Temat: Re: Latająca butla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 17:28:04 UTC+9 użytkownik WM napisał:

    >Wyprodukowanie pierwszych karteczek to nie jest żadne ryzyko, jak
    >masz wiele fabryk wyrobów papierowych po całym świecie.

    Finansowe pewne jest - trzeba jakas maszyne przerobic, albo zamowic
    nowa, poniesc koszta - a klient moze tego nie kupi.

    >Ryzyko to jest dopiero zrobienie z tego produktu: rozreklamowanie,
    >przekonanie całego świata że potrzebuje właśnie tego, zamiast tablicy
    >korkowej i pinezek.
    >Nie wiem jak to zrobili, ale to już jest normalna dzialalność firmy,
    >więc dobrze umieli to zrobić.

    Tylko chyba o dwoch roznych rzeczach mowicie.

    Firma miala projekt badawczy na cos calkiem innego. Ale jednak
    badawczy.

    Zaowocowal produktem calkiem innym - i tu juz inna klasa ryzyka
    wprowadzic to na rynek.

    J.