  • Data: 2017-04-14 15:56:07
    Temat: Re: Latająca butla
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-14 o 15:25, Konrad Anikiel pisze:
    (...)

    > Świat potrzebował smartfonów, ale nie za dziesięciokrotność ceny durnofona. Nokia
    9000 to był bardzo fajny telefon, za który można było kupić samochód.

    Starsi ludzie cenią sobie wygodę i łatwość obsługi, czego nie ma w
    nowych urządzeniach technicznych.

    Pewien pan, typowy zajadły humanista, chciał oglądać telewizję cyfrową i
    to tylko wybrane kanały.
    Przyjechali technicy, podłączyli telewizor przez skrzynkę i wręczyli mu
    dodatkowego pilota, a tymczasem on już z tym pilotem od telewizora miał
    kłopoty.
    Zupełnie się pogubił, nie mógł sobie poradzić i poprosił mnie o pomoc.
    Całkiem rozsądnie chciał, by zaprogramować to tak, by działał tylko
    włącznik, przełącznik kanałów i regulator głośności.
    Niestety wytwórca idiota nie przewidział takiej możliwości.

    Szkoda, że wtedy nie znałem tej metody programowania pilotów ;)
    http://pudelekx.pl/pilot-dla-kazdej-babci-9321

    WM