    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Fri, 14 Apr 2017 02:55:05 -0700 (PDT)
    <oclop4$76b$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <oco931$o5e$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <hggfr2qn5334.m9y6puu68qu9$.dlg@40tude.net>
    <7...@g...com>
    <58f07244$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <58f08813$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <58f0947d$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <58f098a9$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Latająca butla
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 18:38:51 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...
    ktore-powstaly-przez-przypadek,2,5587862,artykul.htm

    > No przeciez czytasz - odpowiedzialny za klej XYZ chemik wylatuje z
    > pracy.
    > Jego szef byc moze tez wylatuje, skoro nie potrafi dopilnowac.

    A widzisz! Więc jednak organizacja tych firm zniechęca do innowacji.

    > Na szczescie chemik przedstawia inny pomysl, przekonuje zarzad,
    > powstaje nowy projekt na klej/produkt ABC, dostaje swoj wlasny budzet,
    > rozwija sie, przynosi zyski.
    > Wiec pytanie raczej co dalej z projektem XYZ.
    > Byc moze zyski z projektu ABC pozwalaja na przedluzenie badan w
    > projekcie XYZ.

    Może tak, może nie. Jeśli decyzje podejmowane są przez ludzi których nie znasz, nie
    wiedzą nawet o Twoim istnieniu, więc nie jesteś w stanie ich przewidzieć, to nie
    wiesz, czy odrobina dodatkowego wysiłku który włożysz, bo coś tam ciekawego
    zauważyłeś, a zauważenie czego nie leży w Twoich obowiązkach, będzie rozpoznana jako
    marnowanie czasu i środków, czy jako przebłysk geniuszu. A jeszcze do tego
    przeszedłeś przez sito rekrutacji, skrojone pod bezmyślnych i posłusznych dupków,
    trzymających się reguł.