    From: Marcin Jan <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Laguna II - psujące się auto!?
    Date: Mon, 25 Jul 2011 19:30:26 +0200

    W dniu 11-07-25 12:02, Ariusz pisze:

    > Co do wyboru auta i jego awaryjności - wystarczy przez kilka dni
    > przejechać koło jakiegoś dobrego warsztatu - i okaże się, że auta
    > wszystkich marek tam są. W jednym pada turbo, w innym przeguby, jeszcze
    > innym zbyt szybko zużywa się zawieszenie... Osobiście miałem już
    > poloneza, audi C4, passata i teraz lagunę i wiem jedno albo mam
    > totalnego pecha albo każdy z nich potrafi się psuć. O częściach, które
    > się zużywają nie będę pisał choć to też jest specyfiką konkretnej marki,
    > a nawet modelu.
    >
    > Z czystym sumieniem nie polecę Ci laguny, ale również nie polecę Ci
> [...]

    nie, nie miałeś pecha, po prostu cudów nie ma i auta się zużywają. A
    niektórzy ludzie tak mają choćby nie wiem jakim trupem jeździli to będą
    twierdzić że tylko leją i jeżdżą. Osobiście mam kumpla co najnowsze
    auto to miał 14 letnią omega i jak go zapytać jak jeździ to zawsze było
    ta sama odpowiedź : tylko leja benzynę i jeździ.
    pozdrawiam
    marcin jan