    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto pomoże w diagnozie ix35?
    Date: Mon, 16 Jun 2014 22:17:51 +0200

    W dniu 2014-06-16 21:38, Marvin pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam problem z ustaleniem usterki w samochodzie. Jest ona na tyle
    > nietypowa, że nawet nie wiem gdzie szukać i od czego zacząć. Może ktoś
    > coś takiego miał albo ma jakiś pomysł?
    >
    > Samochód to Hyundai ix35 2D, benzyna 2 litry, automat, 55 kkm i 3 lata
    > na drogach. Kupiony jako nowy i na gwarancji jeszcze 2 lata!
    >
    > Mniej więcej rok temu pierwszy raz podczas jazdy samochodem szarpnęło
    > dość silnie, odczucie było takie jakby ktoś innym autem stuknął mnie od
    > tyłu swoim samochodem w mój. Lekko, ale charakterystycznie. Problem
> [...]

    To "szarpnięcie" to jest jakby popchnięcie, a nie przyhamowanie?

    Wygląda na problem z układem różnicowym - chwilowe blokowanie się, czyli
    tak, jakbyś na chwilę włączył blokadę mechanizmu różnicowego.

    Sprawdź magnes korka oleju w obudowie dyfra czy co tam jest.

    Jakie on ma przeniesienie napędu?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam