  • Data: 2014-06-18 00:25:21
    Temat: Re: Kto pomoże w diagnozie ix35?
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-17 08:46, Marvin pisze:

    > Takie coś
    >
    > http://auto.moto.pl/samochody/HYUNDAI/101792/ix35+2.
    0+GDI+Comfort+2WD+aut/

    Wiesz co, nie wiem na ile ten silnik GDI jest podobny do oryginalnego
    GDI od Mitsubishi, ale w tamtych silnikach z końca lat 90-ych (Carisma,
    Space Star, Galant) takie strzały w zadek były dość częstym zjawiskiem.
    Akurat moja Carisma była od tego wolna, ale wiele osób na forum o tym
    wspominało. Te silniki miały dwa tryby pracy - na normalnej mieszance i
    zubożonej. Przechodzenie z jednego trybu w drugi czasem właśnie wiązało
    się z takim szarpnięciem. Jak się tego pozbyć nie bardzo było wiadomo,
    taki urok tych silników. Nie bardzo tylko pasuje do tej teorii fakt, że
    dzieje się to na łuku. Jak chcesz zgłębić temat to zajrzyj na
    forum.mistumaniaki.pl

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin