    From: hamberg <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny producent naprawia wadliwe auta
    Date: Fri, 19 Mar 2010 14:47:07 -0700 (PDT)

    > (były) najniezawodniejsze na świecie. Moim argumentem jest fakt, że mam
    > kultowy samochód sprzedawany w 127 (!!!) krajach świata, rok w rok lokujący
    > się na topie rankingów klientów i rzeczoznawców nie tylko w Stanach i
    > Francji.

    o kurde - Ty tak powaznie? a o milionach much ktore sie nie moga mylic
    slyszalas?

    juz sam nie wiem czy jestes zwyklym trollem czy osoba hmmm...
    powiedzmy z troche innym stanem swiadomosci.

    Wiec twierdzisz ze te osoby ktore masowo kupuja jakas tanioche bo
    kryzys, kredyt do splaty itd. gdyby mialy wiecej kasy tez wybralyby
    "wspaniala" honde?