  • Data: 2010-03-20 00:25:18
    Temat: Re: Kolejny producent naprawia wadliwe auta
    Od: Maciej Debski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 19, 5:56 pm, "Weronika Styka" <w...@g...pl>
    wrote:

    > Wiesz co, - powinno Ci być wstyd za takie nie fair teksty. Brakuje Ci
    > argumentów, to wypisujesz godne politowania bajdy :((
    > Faktem bezsprzecznym jest, że dwie japońskie marki są markami światowymi i
    > nic - żadne pseudo techniczne paszkwile im nie zaszkodzą. To, że FSO nigdy w
    > historii nie ogłosiło akcji serwisowej, nie świadczy że jej produkty są
    > (były) najniezawodniejsze na świecie. Moim argumentem jest fakt, że mam
    > kultowy samochód sprzedawany w 127 (!!!) krajach świata, rok w rok lokujący
    > się na topie rankingów klientów i rzeczoznawców nie tylko w Stanach i
> [...]

    argumenty juz dostalas. nie rozumiesz tylko tego ze wiekszosc ludzi
    tutaj pokpiwa sobie z ciebie.
    naprawdemalo kogo tu interesuje jak bardzo jestes szczesliwa dzieki
    temu ze posiadasz jeden z typowych samochodow sredniej nizszej klasy,
    ani twoja tania propaganda, ani twoje przezycia.
    ani nawet twoje teorie dotyczace fluktuacji wartosci uzywanych
    samochodow.
    nie znajdujesz i nie znajdziesz tu zrozumienia a im bardziej probujesz
    polemizowac tym mniej powaznie jestes traktowana.

    a propos akcji serwisowych brniesz w idiotyzmy, przypisujesz mi cudze
    wypowiedzi, bredzisz cos o plotkach.
    w innym watku podalem ci link w ktorym opisane sa 3 akcje serwisowe
    Hondy z roku 2010 (sic!).
    zejdz juz na ziemie i zrozum ze posiadasz normalny, przecietny
    samochodzik ktorego nikt ci nie bedzie zazdroscil.

    jesli nie pasuja Ci cudze wypowiedzi to przestan zaczepiac ludzi na
    tej grupie swoimi kretynizmami na temat civikow - zawsze mozesz tez
    przestac sie tu pojawiac.

    czy papier toaletowy jest kultowy, uzywaja go przeciez miliardy ludzi?
    (pytanie retoryczne).

    mac