  • 1. Data: 2010-03-17 06:14:53
    Temat: Kolejny producent naprawia wadliwe auta
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Wybaczcie, ale nie mogłem się powstrzymać:

    http://biznes.onet.pl/honda-wezwie-do-naprawy-412-ty
    s-samochodow,18561,3192814,1,news-detal

    "Koncern motoryzacyjny Honda poinformował we wtorek, że zamierza wezwać
    do warsztatów około 412 tys. samochodów w USA w związku z obawami, że
    naprawy może wymagać w nich pedał hamulca.(...)Rzecznik Hondy
    poinformował, że według amerykańskich władz transportowych usterka ta
    doprowadziła do kilku wypadków, w których lekko ranne zostały trzy osoby."

    Jeśli kogoś tym linkiem uraziłem, to przepraszam ;)

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 2. Data: 2010-03-17 08:04:01
    Temat: Re: Kolejny producent naprawia wadliwe auta
    Od: PJ <p...@g...com>

    po tym jak potraktowano Toyote kazdy producent sprzedajacy auta w USA
    bedzie tak postepowal, strach jest wielki kasa do stracenia tez :-)

    P.

  • 3. Data: 2010-03-17 08:16:19
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Wybaczcie, ale nie mogłem się powstrzymać:
    > Jeśli kogoś tym linkiem uraziłem, to przepraszam ;)

    nie wstydź sie Wera nie gryzie :)))))))))))
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2010-03-17 09:04:07
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > po tym jak potraktowano Toyote kazdy producent sprzedajacy auta w USA
    > bedzie tak postepowal

    każdy nieamerykański producent,
    bo bubel made in usa nikogo nie zaskakuje
    P.

  • 5. Data: 2010-03-17 09:34:08
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie wstydź sie Wera nie gryzie :)))))))))))

    Komu styka Weronika ;-)
    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2010-03-17 10:42:54
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "Koncern motoryzacyjny Honda poinformował we wtorek, że zamierza wezwać
    > do warsztatów około 412 tys. samochodów

    A co Ty myslisz ze w ogóle są jakieś auta niewadliwe.
    Optymisto.
    Dowiadujemy się o tym wcześniej czy później

    Artur(m)

  • 7. Data: 2010-03-17 11:43:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "glang" <g...@o...pl> wrote in message

    > nie wstydź sie Wera nie gryzie :)))))))))))

    eee, to nie warto podrywac na civica ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 8. Data: 2010-03-17 16:18:12
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Mar 17, 4:04 am, Pan Piskorz <p...@b...pl> wrote:

    > każdy nieamerykański producent,
    > bo bubel made in usa nikogo nie zaskakuje
    > P.

    Amerykanskie koncerny tak samo to obowiazuje. Po prostu robia lepsze
    pedaly gazu i hamulca. W samochodach GM pedaly sie nie zacinaja :-)

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

  • 9. Data: 2010-03-17 16:20:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "JAM" <j...@y...com> napisał w wiadomości
    t.googlegroups.com...

    >Amerykanskie koncerny tak samo to obowiazuje. Po prostu robia lepsze
    >pedaly gazu i hamulca. W samochodach GM pedaly sie nie zacinaja :-)

    Taaa, na razie mamy jednego podejrzanego o mistyfikacje - ciekawe jak sie
    skonczy cale sledztwo?

  • 10. Data: 2010-03-17 20:28:07
    Od: "Weronika Styka" <w...@g...pl>

    r...@k...pl <r...@k...pl> napisał(a):

    > Wed, 17 Mar 2010 15:17:51 +0100, w <hnqoa8$r02$1@news.onet.pl>, Mirek =
    > Ptak
    > <n...@n...pl> napisa=B3(-a):

    > http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/n
    ews/hondy-maja-usterk=
    > e,1452849

    Masz moźe link do tej oryginału tej informacji w Stanach? Pytam, bo na
    niemieckim forum Hondy twierdzą, że ten pedał hamulca obniża się o 0,7 mm na
    każde 10 tyś przejechanych km. I podobno tych 3 lekko rannych to nie z tej
    usterki; to z powodu trudo odkręcającej się niekiedy nakrętki - zatyczki
    wentyla tylnego koła. Lewego.

    Pozdrawiam
    Weronika