    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny producent naprawia wadliwe auta
    Date: Thu, 18 Mar 2010 12:00:50 +0100

    maciej debski pisze:
    > pierwszy samochod z salonu... pierwszy rok euforii, radosci,

    I wkur....nia: "dlaczego ten sąsiad z Accorda nie spogląda wogóle na
    naszą Hondzię, a jak już mu się zdarzy to z taaaaakim politowaniem."

    > pogarda na widok mijanych na ulicy mniejszych

    Mniejszych? Chodzi o Braci?

    > starszych,

    No fakt. Ale to tylko dlatego, że to Polska.

    > brzydszych,

    Hmm, to takie musi dość rzadko mijać. Przynajmniej jeśli chodzi o
    równolatki i starsze o 5-7 lat.

    > tanszych samochodow,

    A co na widok droższych? Mi we Wrocku się dwa razy udało za Veyronem
    pogonić. I nawet trudne to nie było (raz to i rowerem dałbym radę ;)).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl