eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKierowcy to kupa durniów. › Re: Kierowcy to kupa durniów.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Kierowcy to kupa durniów.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <o6hlvi$f3c$1@news.mixmin.net>
    <b...@g...com>
    <e...@g...com>
    <1y1x4igwsqobx.1ks1v5vb3zk01$.dlg@40tude.net>
    <o6k5kv$v5h$2@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <o6l8kt$2q2$1@node2.news.atman.pl>
    <fxj61xtsfli6$.6qvrgt2bglw3$.dlg@40tude.net>
    <o6lbjo$5jh$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <o6ljej$di8$1@node2.news.atman.pl>
    <12enf6zbsr0p0$.1fra3wlkhti35.dlg@40tude.net>
    <o6nrg2$iso$1@node2.news.atman.pl>
    <fq38nidlb563$.1rvu7t2af0stx.dlg@40tude.net>
    <o6p6r0$r77$1@node2.news.atman.pl>
    <y82tgx7k1p2w.oh0fwfxv14p4$.dlg@40tude.net>
    <o6qg7u$don$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Tue, 31 Jan 2017 21:49:09 +0100
    Message-ID: <1jf8jtiueozu7$.jkd2io65b8nc$.dlg@40tude.net>
    Lines: 58
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1485895931 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5147 89.77.179.152:9074
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1924001419
    X-Received-Bytes: 3912
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2598525
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 31 Jan 2017 18:07:10 +0100, Cavallino napisał(a):

    > W dniu 31-01-2017 o 08:14, Tomasz Pyra pisze:
    >> Dnia Tue, 31 Jan 2017 06:20:33 +0100, Cavallino napisał(a):
    >>
    >>> W dniu 30-01-2017 o 23:01, Tomasz Pyra pisze:
    >>>> Dnia Mon, 30 Jan 2017 18:00:50 +0100, Cavallino napisał(a):
    >>>>
    >>>>>> Przy 100m widoczności wystarczy 100km/h, przy 50m jakieś 70km/h.
    >>>>>> Stracić te 30km/h w nieco ponad 2s, to nie jest jeszcze jakieś bardzo
    >>>>>> gwałtowne hamowanie.
    >>>>>
    >>>>> To jest mniej niż czas reakcji tego za Tobą na Twoje hamowanie bez
    >>>>> wyraźnego powodu.
    >>>>
    >>>> W warunkach które podałem, zachowując minimalny niekaralny niemiecki limit
    >>>> odstępu (1.8s=50m przy 100km/h), kierowca z tyłu ma 5s na wykonanie takiego
    >>>> samego hamowania (w 2s 100->70km/h, czyli 0.45g, a więc około połowa
    >>>> hamowania awaryjnego).
    >>>>
    >>>> Sprawny psychofizycznie kierowca powinien być to w stanie zrobić zdejmując
    >>>> tylko nogę z gazu.
    >>>
    >>> Wyhamować z siłą połowy hamowania awaryjnego zdejmując nogę z gazu?
    >>> Jaja sobie robisz?
    >>
    >> Myślę że to raczej Ty nie rozumiesz zależności między prędkością, odstępem,
    >> a czasem reakcji.
    >>
    >> Przy 100km/h i 50m odstępu, jeśli kierowca z przodu w ciągu 2s wyhamuje z
    >> 100->70km/h, to kierowca z tyłu ma 5s na reakcję i wyhamowanie również ze
    >> 100km/h do 70km/h żeby się nie zderzyć z tym z przodu.
    >
    > Ale ja nie do tego się odnosiłem.
    > HINT : odnniesienie jest do tego fragmentu cytatu, pod którym widnieje.
    > Jakbym chciał dyskutować z możliwością wyhamowania z 100/70 w ogóle to
    > bym odpowiedział akapit wyżej.

    Kierowca z tyłu, jeśli przy 100km/h zachowa 50m dystansu, ma wystarczająco
    dużo czasu na wyhamowanie silnikiem jak poprzednik w 2s zwolnił ze 100 do
    70km/h.
    A nawet jeśli ma refleks szachisty i będzie się 5s namyślał, to mimo to
    powinien zdążyć.
    Dlatego zwolnienie ze 100 do 70km/h w 2s nie jest manewrem nagłym który
    kogokolwiek mógłby zaskoczyć.



    >> Aha... Raczej słabi kierowcy muszą się modlić o to żeby na coś nie
    >> najechać.
    >
    > Tak tak.
    > A całe stada megamocnych nie muszą, zawsze wszystko widzą, wszystko
    > wiedzą, non stop są skupieni na horyzoncie i w ogóle reagują lepiej niż
    > komputery.

    To się nazywa jazda świadoma.
    W odróżnieniu od jazdy na czuja której towarzyszy modlitwa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: