  • Data: 2017-02-01 11:37:35
    Temat: Re: Kierowcy to kupa durniów.
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 lutego 2017 10:04:21 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    > --Więc spokojnie kontroluję co sie dzieje. A 95% przebiegu (40kkm rocznie) robie
    nocami.

    > noca zasadniczo gorzej sie jezdzi bo nie widac praktycznie niczego poza polem
    oswietlanym przez swiatla, cos wyskoczy z boku i pozamiatane ... znajomy trafil 2
    razy zwierzaka przy predkosci 160-180 km/h i mowi ze czasu na reakcje praktycznie nie
    ma ...

    Jak wyskoczy to nie ma szans.
    Jak lezy na drodze to jest sporo czasu aby zauważyć i ominąć.

    Ale generalnie Roman tam wyżej zauważył że ludzie często jeżdzą sporo powyżej
    marginesu bezpieczeństwa - szczególnie nocą.

    A co do wyskakujących to mam teorie ze to zwierzęta samobójcy. Jak sie pasą przy
    drodze czy na niej siedzą to widac w nocy ich ślepia jak patrzą na samochody.
    Ale jak mają wejsc na droge to włażą zaraz przed samochód. Jak samobójcy...

    No i w sumie w dzień to tych kun czy saren duzo lepiej w lesie nie widać niz w
    nocy...

    Taki urok :)