-
Data: 2017-01-31 21:49:09
Temat: Re: Kierowcy to kupa durniów.
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Tue, 31 Jan 2017 18:07:10 +0100, Cavallino napisał(a):
> W dniu 31-01-2017 o 08:14, Tomasz Pyra pisze:
>> Dnia Tue, 31 Jan 2017 06:20:33 +0100, Cavallino napisał(a):
>>
>>> W dniu 30-01-2017 o 23:01, Tomasz Pyra pisze:
>>>> Dnia Mon, 30 Jan 2017 18:00:50 +0100, Cavallino napisał(a):
>>>>
>>>>>> Przy 100m widoczności wystarczy 100km/h, przy 50m jakieś 70km/h.
>>>>>> Stracić te 30km/h w nieco ponad 2s, to nie jest jeszcze jakieś bardzo
>>>>>> gwałtowne hamowanie.
>>>>>
>>>>> To jest mniej niż czas reakcji tego za Tobą na Twoje hamowanie bez
>>>>> wyraźnego powodu.
>>>>
>>>> W warunkach które podałem, zachowując minimalny niekaralny niemiecki limit
>>>> odstępu (1.8s=50m przy 100km/h), kierowca z tyłu ma 5s na wykonanie takiego
>>>> samego hamowania (w 2s 100->70km/h, czyli 0.45g, a więc około połowa
>>>> hamowania awaryjnego).
>>>>
>>>> Sprawny psychofizycznie kierowca powinien być to w stanie zrobić zdejmując
>>>> tylko nogę z gazu.
>>>
>>> Wyhamować z siłą połowy hamowania awaryjnego zdejmując nogę z gazu?
>>> Jaja sobie robisz?
>>
>> Myślę że to raczej Ty nie rozumiesz zależności między prędkością, odstępem,
>> a czasem reakcji.
>>
>> Przy 100km/h i 50m odstępu, jeśli kierowca z przodu w ciągu 2s wyhamuje z
>> 100->70km/h, to kierowca z tyłu ma 5s na reakcję i wyhamowanie również ze
>> 100km/h do 70km/h żeby się nie zderzyć z tym z przodu.
>
> Ale ja nie do tego się odnosiłem.
> HINT : odnniesienie jest do tego fragmentu cytatu, pod którym widnieje.
> Jakbym chciał dyskutować z możliwością wyhamowania z 100/70 w ogóle to
> bym odpowiedział akapit wyżej.
Kierowca z tyłu, jeśli przy 100km/h zachowa 50m dystansu, ma wystarczająco
dużo czasu na wyhamowanie silnikiem jak poprzednik w 2s zwolnił ze 100 do
70km/h.
A nawet jeśli ma refleks szachisty i będzie się 5s namyślał, to mimo to
powinien zdążyć.
Dlatego zwolnienie ze 100 do 70km/h w 2s nie jest manewrem nagłym który
kogokolwiek mógłby zaskoczyć.
>> Aha... Raczej słabi kierowcy muszą się modlić o to żeby na coś nie
>> najechać.
>
> Tak tak.
> A całe stada megamocnych nie muszą, zawsze wszystko widzą, wszystko
> wiedzą, non stop są skupieni na horyzoncie i w ogóle reagują lepiej niż
> komputery.
To się nazywa jazda świadoma.
W odróżnieniu od jazdy na czuja której towarzyszy modlitwa.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.01.17 22:00 Tomasz Pyra
- 31.01.17 22:04 Tomasz Pyra
- 31.01.17 22:11 007
- 31.01.17 22:24 Cavallino
- 31.01.17 22:26 r...@k...pl
- 01.02.17 00:11 Tomasz Pyra
- 01.02.17 00:25 J.F.
- 01.02.17 09:15 s...@g...com
- 01.02.17 09:27 s...@g...com
- 01.02.17 09:32 s...@g...com
- 01.02.17 10:04 p...@g...com
- 01.02.17 11:33 J.F.
- 01.02.17 11:37 s...@g...com
- 01.02.17 18:06 Cavallino
- 01.02.17 20:14 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)