  • Data: 2017-01-31 22:24:33
    Temat: Re: Kierowcy to Rydzyk.
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31-01-2017 o 20:49, Stankot pisze:

    > Wygląda, że Rydzyk ci takich głupot naopowiadał,
    > albo jeździłeś w miasteczku 10 tys. mieszkańców.

    Tak, nazywało się Berlin.
    Już opisywałem tu te wrażenia kilka lat temu - byłem w ciężkim szoku.
    U nas w tym czasie likwidowali zielone fale i montowali za ciężką kasę
    inteligentne sterowanie.
    Takie ono inteligentne, że robi korki jak nigdy wcześniej.

    A powinno być odwrotnie - niech nawet cykl trwa dłużej, ale jak już
    ruszysz, to kolejne światła NIE MAJĄ PRAWA cię zatrzymywać dopóki nie
    dojedziesz do główniejszej ulicy.