    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kierowcy to kupa durniów.
    Date: Tue, 31 Jan 2017 18:07:10 +0100
    <o6ljej$di8$1@node2.news.atman.pl>
    <12enf6zbsr0p0$.1fra3wlkhti35.dlg@40tude.net>
    <o6nrg2$iso$1@node2.news.atman.pl>
    <fq38nidlb563$.1rvu7t2af0stx.dlg@40tude.net>
    <o6p6r0$r77$1@node2.news.atman.pl>
    <y82tgx7k1p2w.oh0fwfxv14p4$.dlg@40tude.net>

    W dniu 31-01-2017 o 08:14, Tomasz Pyra pisze:

    > Myślę że to raczej Ty nie rozumiesz zależności między prędkością, odstępem,
    > a czasem reakcji.
    >
    > Przy 100km/h i 50m odstępu, jeśli kierowca z przodu w ciągu 2s wyhamuje z
    > 100->70km/h, to kierowca z tyłu ma 5s na reakcję i wyhamowanie również ze
    > 100km/h do 70km/h żeby się nie zderzyć z tym z przodu.

    Ale ja nie do tego się odnosiłem.
    HINT : odnniesienie jest do tego fragmentu cytatu, pod którym widnieje.
    Jakbym chciał dyskutować z możliwością wyhamowania z 100/70 w ogóle to
    bym odpowiedział akapit wyżej.

    > Albo jeśli nie ma refleksu szachisty, a zareaguje po 1s, to wystarczy
    > właśnie zdjęcie nogi z gazu żeby uniknąć kolizji.

    O ile jedzie załadowaną ciężarówką - wtedy może ma takie hamowanie
    silnikiem.

    > Nie nie było nigdy mowy o 2s czasu reakcji. Była mowa o zmniejszeniu
    > prędkości ze 100 do 70 w czasie 2s.

    No właśnie.
    Żeby zahamować w 2 s, trzeba najpierw zacząć hamowanie.
    A zanim zauważysz że gość przed Tobą GWAŁTOWNIE, bo z połową hamowania
    awaryjnego, zwalnia SILNIKIEM, to już będziesz w jego kufrze, jako że mu
    się stopy nie zaświecą. ;-)

    > Aha... Raczej słabi kierowcy muszą się modlić o to żeby na coś nie
    > najechać.

    Tak tak.
    A całe stada megamocnych nie muszą, zawsze wszystko widzą, wszystko
    wiedzą, non stop są skupieni na horyzoncie i w ogóle reagują lepiej niż
    komputery.

    Tyle że potem czas się obudzić i przejść ro rzeczywistości niewirtualnej.
    I pewnie stąd tak dużo wypadków mimo stad megamocnych nieomylnych.

    A jako że ja wolę jednak gadać o realnym świecie, to kończę z czytaniem
    opisów Twojego idealnego wirtualnego.
    EOD - śnij dalej sam i pitol sam do siebie.