-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kierowcy to kupa durniów.
Date: Tue, 31 Jan 2017 18:07:10 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 72
Message-ID: <o6qg7u$don$1@node1.news.atman.pl>
References: <o6hlvi$f3c$1@news.mixmin.net>
<b...@g...com>
<e...@g...com>
<1y1x4igwsqobx.1ks1v5vb3zk01$.dlg@40tude.net>
<o6k5kv$v5h$2@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<o6l8kt$2q2$1@node2.news.atman.pl>
<fxj61xtsfli6$.6qvrgt2bglw3$.dlg@40tude.net>
<o6lbjo$5jh$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<o6ljej$di8$1@node2.news.atman.pl>
<12enf6zbsr0p0$.1fra3wlkhti35.dlg@40tude.net>
<o6nrg2$iso$1@node2.news.atman.pl>
<fq38nidlb563$.1rvu7t2af0stx.dlg@40tude.net>
<o6p6r0$r77$1@node2.news.atman.pl>
<y82tgx7k1p2w.oh0fwfxv14p4$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: d147-55.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1485882430 14103 109.173.147.55 (31 Jan 2017 17:07:10
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 31 Jan 2017 17:07:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.7.0
In-Reply-To: <y82tgx7k1p2w.oh0fwfxv14p4$.dlg@40tude.net>
X-Antivirus: avast! (VPS 170131-2, 31.01.2017), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2598517
[ ukryj nagłówki ]W dniu 31-01-2017 o 08:14, Tomasz Pyra pisze:
> Dnia Tue, 31 Jan 2017 06:20:33 +0100, Cavallino napisał(a):
>
>> W dniu 30-01-2017 o 23:01, Tomasz Pyra pisze:
>>> Dnia Mon, 30 Jan 2017 18:00:50 +0100, Cavallino napisał(a):
>>>
>>>>> Przy 100m widoczności wystarczy 100km/h, przy 50m jakieś 70km/h.
>>>>> Stracić te 30km/h w nieco ponad 2s, to nie jest jeszcze jakieś bardzo
>>>>> gwałtowne hamowanie.
>>>>
>>>> To jest mniej niż czas reakcji tego za Tobą na Twoje hamowanie bez
>>>> wyraźnego powodu.
>>>
>>> W warunkach które podałem, zachowując minimalny niekaralny niemiecki limit
>>> odstępu (1.8s=50m przy 100km/h), kierowca z tyłu ma 5s na wykonanie takiego
>>> samego hamowania (w 2s 100->70km/h, czyli 0.45g, a więc około połowa
>>> hamowania awaryjnego).
>>>
>>> Sprawny psychofizycznie kierowca powinien być to w stanie zrobić zdejmując
>>> tylko nogę z gazu.
>>
>> Wyhamować z siłą połowy hamowania awaryjnego zdejmując nogę z gazu?
>> Jaja sobie robisz?
>
> Myślę że to raczej Ty nie rozumiesz zależności między prędkością, odstępem,
> a czasem reakcji.
>
> Przy 100km/h i 50m odstępu, jeśli kierowca z przodu w ciągu 2s wyhamuje z
> 100->70km/h, to kierowca z tyłu ma 5s na reakcję i wyhamowanie również ze
> 100km/h do 70km/h żeby się nie zderzyć z tym z przodu.
Ale ja nie do tego się odnosiłem.
HINT : odnniesienie jest do tego fragmentu cytatu, pod którym widnieje.
Jakbym chciał dyskutować z możliwością wyhamowania z 100/70 w ogóle to
bym odpowiedział akapit wyżej.
>
> Albo jeśli nie ma refleksu szachisty, a zareaguje po 1s, to wystarczy
> właśnie zdjęcie nogi z gazu żeby uniknąć kolizji.
O ile jedzie załadowaną ciężarówką - wtedy może ma takie hamowanie
silnikiem.
>> Mowa była o 2 s.
>> A czas reakcji w mgle zapewne będzie dłuższy niż std.
>
> Nie nie było nigdy mowy o 2s czasu reakcji. Była mowa o zmniejszeniu
> prędkości ze 100 do 70 w czasie 2s.
No właśnie.
Żeby zahamować w 2 s, trzeba najpierw zacząć hamowanie.
A zanim zauważysz że gość przed Tobą GWAŁTOWNIE, bo z połową hamowania
awaryjnego, zwalnia SILNIKIEM, to już będziesz w jego kufrze, jako że mu
się stopy nie zaświecą. ;-)
> Aha... Raczej słabi kierowcy muszą się modlić o to żeby na coś nie
> najechać.
Tak tak.
A całe stada megamocnych nie muszą, zawsze wszystko widzą, wszystko
wiedzą, non stop są skupieni na horyzoncie i w ogóle reagują lepiej niż
komputery.
Tyle że potem czas się obudzić i przejść ro rzeczywistości niewirtualnej.
I pewnie stąd tak dużo wypadków mimo stad megamocnych nieomylnych.
A jako że ja wolę jednak gadać o realnym świecie, to kończę z czytaniem
opisów Twojego idealnego wirtualnego.
EOD - śnij dalej sam i pitol sam do siebie.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.01.17 18:15 J.F.
- 31.01.17 19:21 p...@g...com
- 31.01.17 19:24 Sebastian Biały
- 31.01.17 19:58 LEPEK
- 31.01.17 20:38 RoMan Mandziejewicz
- 31.01.17 20:49 Stankot
- 31.01.17 21:49 Tomasz Pyra
- 31.01.17 22:00 Tomasz Pyra
- 31.01.17 22:04 Tomasz Pyra
- 31.01.17 22:11 007
- 31.01.17 22:24 Cavallino
- 31.01.17 22:26 r...@k...pl
- 01.02.17 00:11 Tomasz Pyra
- 01.02.17 00:25 J.F.
- 01.02.17 09:15 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=