-
Data: 2017-01-31 18:07:10
Temat: Re: Kierowcy to kupa durniów.
Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 31-01-2017 o 08:14, Tomasz Pyra pisze:
> Dnia Tue, 31 Jan 2017 06:20:33 +0100, Cavallino napisał(a):
>
>> W dniu 30-01-2017 o 23:01, Tomasz Pyra pisze:
>>> Dnia Mon, 30 Jan 2017 18:00:50 +0100, Cavallino napisał(a):
>>>
>>>>> Przy 100m widoczności wystarczy 100km/h, przy 50m jakieś 70km/h.
>>>>> Stracić te 30km/h w nieco ponad 2s, to nie jest jeszcze jakieś bardzo
>>>>> gwałtowne hamowanie.
>>>>
>>>> To jest mniej niż czas reakcji tego za Tobą na Twoje hamowanie bez
>>>> wyraźnego powodu.
>>>
>>> W warunkach które podałem, zachowując minimalny niekaralny niemiecki limit
>>> odstępu (1.8s=50m przy 100km/h), kierowca z tyłu ma 5s na wykonanie takiego
>>> samego hamowania (w 2s 100->70km/h, czyli 0.45g, a więc około połowa
>>> hamowania awaryjnego).
>>>
>>> Sprawny psychofizycznie kierowca powinien być to w stanie zrobić zdejmując
>>> tylko nogę z gazu.
>>
>> Wyhamować z siłą połowy hamowania awaryjnego zdejmując nogę z gazu?
>> Jaja sobie robisz?
>
> Myślę że to raczej Ty nie rozumiesz zależności między prędkością, odstępem,
> a czasem reakcji.
>
> Przy 100km/h i 50m odstępu, jeśli kierowca z przodu w ciągu 2s wyhamuje z
> 100->70km/h, to kierowca z tyłu ma 5s na reakcję i wyhamowanie również ze
> 100km/h do 70km/h żeby się nie zderzyć z tym z przodu.
Ale ja nie do tego się odnosiłem.
HINT : odnniesienie jest do tego fragmentu cytatu, pod którym widnieje.
Jakbym chciał dyskutować z możliwością wyhamowania z 100/70 w ogóle to
bym odpowiedział akapit wyżej.
>
> Albo jeśli nie ma refleksu szachisty, a zareaguje po 1s, to wystarczy
> właśnie zdjęcie nogi z gazu żeby uniknąć kolizji.
O ile jedzie załadowaną ciężarówką - wtedy może ma takie hamowanie
silnikiem.
>> Mowa była o 2 s.
>> A czas reakcji w mgle zapewne będzie dłuższy niż std.
>
> Nie nie było nigdy mowy o 2s czasu reakcji. Była mowa o zmniejszeniu
> prędkości ze 100 do 70 w czasie 2s.
No właśnie.
Żeby zahamować w 2 s, trzeba najpierw zacząć hamowanie.
A zanim zauważysz że gość przed Tobą GWAŁTOWNIE, bo z połową hamowania
awaryjnego, zwalnia SILNIKIEM, to już będziesz w jego kufrze, jako że mu
się stopy nie zaświecą. ;-)
> Aha... Raczej słabi kierowcy muszą się modlić o to żeby na coś nie
> najechać.
Tak tak.
A całe stada megamocnych nie muszą, zawsze wszystko widzą, wszystko
wiedzą, non stop są skupieni na horyzoncie i w ogóle reagują lepiej niż
komputery.
Tyle że potem czas się obudzić i przejść ro rzeczywistości niewirtualnej.
I pewnie stąd tak dużo wypadków mimo stad megamocnych nieomylnych.
A jako że ja wolę jednak gadać o realnym świecie, to kończę z czytaniem
opisów Twojego idealnego wirtualnego.
EOD - śnij dalej sam i pitol sam do siebie.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.01.17 18:15 J.F.
- 31.01.17 19:21 p...@g...com
- 31.01.17 19:24 Sebastian Biały
- 31.01.17 19:58 LEPEK
- 31.01.17 20:38 RoMan Mandziejewicz
- 31.01.17 20:49 Stankot
- 31.01.17 21:49 Tomasz Pyra
- 31.01.17 22:00 Tomasz Pyra
- 31.01.17 22:04 Tomasz Pyra
- 31.01.17 22:11 007
- 31.01.17 22:24 Cavallino
- 31.01.17 22:26 r...@k...pl
- 01.02.17 00:11 Tomasz Pyra
- 01.02.17 00:25 J.F.
- 01.02.17 09:15 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo