  • Data: 2018-05-05 16:39:23
    Temat: Re: Kamerka samochodowa raz jeszcze
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-05 o 14:12, ToMasz pisze:
    > nie.

    Tak.

    > jakbyś przejrzał tą grupę, skończyłbyś na g1w

    Jakbyś przeczytał, to co napisałem, to wiedziałbyś dlaczego nie
    skończyłem na g1w.
    Owszem, jest popularny i polecany. Nie wątpię, że w swoim przedziale
    cenowym bije konkurencję na głowę.
    https://www.wideorejestratory24.pl/kamera-samochodow
    a-g1wh-fullhd
    I pewnie bym się na niego zdecydował, gdybym miał ograniczony budżet do
    np. 300 zł
    Założyłem jednak, że poszukam (i popytam o podpowiedzi) o zabawki z
    wyższego przedziału cenowego, nie dlatego, że lubię wydawać kasę, ale
    dlatego, że praktycznie we wszystkich (jakie znalazłem)
    artykułach/blogach z poradami półka cenowa poniżej 300 zł była hmmm...
    jakby to powiedzieć, delikatnie mówiąc, że lepiej ją omijać.

    > w dzień, każda która rejestruje hd jest dobra. ilośc klatek- bez
    > znaczenia, bo w gorszym oświetleniu nie "zdąży naświetlić" 60 fps.
    > jasny obiektyw - ma znaczenie, ale przy pastikowych szkiełkach, różnice
    > są marginalne.

    To mógłbyś podpowiedzieć model ze szklanymi szkiełkami.

    >(jakbyś miał obiektyw wielkości szklanki - to tak!
    > różnice zobaczysz "gołym okiem")
    > Tak wiec g1w, albo rób porównanie filmików na YT w nocy, ale nie oczekuj
    > czegoś lepszego w cenie poniżej 250% ceny g1w

    I nie oczekuję.
    Chyba jednak rzeczywiście nie przeczytałeś tego co napisałem w pierwszym
    poście.

    Pozdrawiam
    Piotr