eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc
    przyszłość świata...
    Date: Thu, 26 Apr 2018 19:04:24 +0200

    W dniu 2018-04-26 o 17:56, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > Nie raz i nie dwa - patrzę na wskazówkowy i nawet nie próbuję tego w
    > żaden sposób na liczby przekładać - wiem jak powinno być. A na cyfrowym
    > - jakoś tak trochę dłużej. A jeszcze jak okularów nie mam to się
    > przyglądać muszę.

    W sumie też tak mam. Analogowe wskazanie jest kompatybilne z moim
    przetwarzaniem.
    Ale ostatnio odkryłem, że aby to dobrze działało muszą być spełnione
    jakieś minima przyzwoitości tej analogowości.
    Od miesiąca mam samochód w którym według mnie jakiś baran postanowił coś
    zrobić lepiej. Prędkościomierz ma nagły skok czułości. Chyba do 60 są
    działki co 5 a potem nagle co 10 (bez zmiany odstępu między kolejnymi).
    Tak to jest jak wskazówką steruje procesor - można poszaleć.
    Mało jeżdżę (mieszkam i pracuję na tej samej ulicy). Jak na razie nie
    umiem rzutem oka ocenić co pokazuje prędkościomierz.
    Jest kilka innych idiotyzmów, ale nie miejsce na to.
    P.G.