eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
  • Data: 2018-04-26 22:45:29
    Temat: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.04.2018 o 17:56, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > Nie raz i nie dwa - patrzę na wskazówkowy i nawet nie próbuję tego w
    > żaden sposób na liczby przekładać - wiem jak powinno być. A na cyfrowym
    > - jakoś tak trochę dłużej. A jeszcze jak okularów nie mam to się
    > przyglądać muszę.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > DD

    Kiedyś w Młodym Techniku był artykuł na ten temat. Ponoć robiono badania
    polegające na odczytywaniu wartości pokazywanych przez wskaźniki
    analogowe i cyfrowe.
    I okazało się, że mniej błędów odczytu było przy analogowych, w
    szczególności w warunkach stresu/pośpiechu.

    I ja w to wierzę. Jak się spojrzy na kokpit samolotu, to wszystkie ważne
    wskaźniki są analogowe albo cyfrowe/graficzne udające analogowe.

    --
    Kaczin