eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
  • Data: 2018-04-26 23:14:50
    Temat: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:pbsi4n$ton$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...
    > Rozwiązania techniczne mają to do siebie, że po pewnym czasie użytkowania
    > bywają zastępowane nowszymi, czy się to komu podoba, czy

    Nie inaczej.

    > nie. Trzeba się z tym pogodzić niezależnie jak bardzo jest się
    > przywiązanym do tych starych rozwiązań.
    >
    > Ja nie mam nic przeciwko, aby mnie wiózł taryfiarz, który nie umie powozić
    > konnym powozem, czy aby telefony komórkowe projektowali projektanci,
    > którzy nie wiedzą po co pentodzie tyle siatek (ja też nie do końca wiem)
    > itd.
    > Wskazówki uchowały się może dość długo, ale i na nie przyszła pora.

    Najwyżej na to, by nie pełniły roli dominującej. Idąc tą drogą, już dawno
    powinniśmy czymś zastąpić koło, które od zegarów wskazówkowych jest
    ZNAAACZNIE starsze.

    > To rozwiązanie, w pewnym sensie, nie podobało mi się od zawsze bo według
    > mnie powinien być jeden obrót na dobę, a nie dwa. Od dziecka zachodzę w
    > głowę jakim cudem wszyscy normalni dali się przekonać do takiego
    > nienormalnego rozwiązania.

    Przzypuszczam, ze mogło to wyniknąć np. z niedoskonałości ówczesnej
    techniki, upowszechniło się i do dziś w Usiech, jak się zapoda "jest godzina
    21:37", to się dziwnie popatrzą.

    > Nie rozumiem. Chcesz uciekać przed nowoczesnością, a panele...

    A gdzież ja napisałem, ze chcę uciekać przed nowoczesnością, uchowaj Boże!

    > A nie łaska lampę naftową.

    A chętnie, jako alternatywa.

    > Kwestia definicji normalności.
    > Chciałbyś żyć wśród ludzi, którzy widząc telewizor zaglądają z tyłu gdzie
    > siedzą ci co ich widać - kiedyś to była normalność.

    To była nowość, coś nieznanego. Poza tym, jakby nie niszczyli OTV, tylko się
    patrzyli, to pewnie bym się nie sprzeciwiał. Ja sam, jak widzę coś nowego,
    to czasem się dziwnie patrzę, "na czym to poleja, z czym to się je, co tam w
    środku siedzi". Ja im chętnie pokażę telewizor od tyłu.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...