eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda automatemRe: Jazda automatem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-f
    or-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jazda automatem
    Date: Tue, 23 Oct 2012 12:38:24 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <k65s30$rad$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <j...@4...net>
    <k62sb2$f7u$1@mx1.internetia.pl>
    <5084f6bd$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    <k63289$9rj$1@usenet.news.interia.pl>
    <5085106a$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <5085b35f$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
    <k65m08$hhm$1@usenet.news.interia.pl> <k65n63$e0p$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: opg67.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1350988704 27981 83.0.30.67 (23 Oct 2012 10:38:24
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Oct 2012 10:38:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:16.0) Gecko/20121010 Thunderbird/16.0.1
    In-Reply-To: <k65n63$e0p$1@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469695
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-10-23 11:14, Filip pisze:
    > W dniu 2012-10-23 10:54, Adam pisze:
    >(...)
    >> Niektórzy zmieniają parametry sterownika, aby rozłączał napęd, ale to w
    >> USA i ci, co wcześniej jeździli Cobrami czy innymi Camaro ;)
    >> Ale oni są zboczeni inaczej ;)
    >>
    > Kolejna bzdura. W Camaro automat nie rozłącza napędu po puszczeniu gazu.

    Nie, nie o to mi chodziło, nie zrozumieliśmy się ;)

    Chodzi mi o to, że "szaleńcy" wychowani na szybkich Cobrach czy innych
    hot rodach teraz przerabiają mocne maszynki z DSG, chcąc uzyskać m.in.
    taki efekt, że jadąc obok kogoś równo z prędkością np. 80 mil/h depną
    gaz i odjeżdżają go z piskiem opon. Najłatwiej chyba to zrobić właśnie
    zmieniając parametry sterownika: jadąc chwilę równo odpuszcza się gaz,
    sterownik rozłącza napęd, wtedy kick-down, silnik wkręca się do odcięcia
    i dopiero teraz jest załączany bieg.
    Tak mi to swego czasu objaśniał kolega, który siedzi w warsztacie w
    okolicach Bostonu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: