    From: "Kaktus" <.@..pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Date: Sat, 27 Aug 2016 20:05:58 +0200

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:npsk2k$jdr$1@dont-email.me...

    > Panasonic TX-48CX400B, model na UK bo mieszkam w UK, w sumie chyba
    > najtańszy 4k, obraz jak najbardziej mi pasuje, dźwięk zaskakująco dobry
    > ale w tym temacie nie jestem specjalnie wymagający, funkcje SMART w
    > zasadzie nie są takie smart, prawdopodobnie dokupię raspberry do
    > odtwarzania tego czego ten TV nie potrafi, obecnie idzie z wbudowanego
    > klienta DLNA lub z laptopa po HDMI. Ogólnie poza rozmiarem ekranu jestem
    > bardzo zadowolony.

    > W kilku sklepach odfiltrowałem wedle kryteriów jak powyżej, wyskoczyły mi
> [...]

    Bardzo Ci dziękuję. Przyjrzę się temu modelowi, jak i innym z podobnego
    przedziału parametrów i ceny.
    OLED w obecnych cenach i do tego na krótki okres to jednak byłoby
    ponad moje możliwości, a przynajmniej chęci wydania kasy.
    Widziałem, że część Panasoniców ma możliwość zapisywania na USB.
    Ta cecha jest dla mnie ważna. Interesuje mnie czy jest jakiś standardowy
    lub powszechnie używany format, czy różne telewizory pod tym względem
    się różnią. Będę musiał poszukać informacji na ten temat.

    No i jeszcze kwestia czy całkowicie odpuścić plazmę. Jednak jest ona
    jeszcze do kupienia.

    Pozdrowienia