  • Data: 2016-08-27 21:57:11
    Temat: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaktus" <.@..pl> napisał w wiadomości
    news:57c1c4d6$0$12562$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]

    Gwiazdkami wyróżnione, jw.

    > Po co udajesz, że nie wiesz o co mi chodziło?

    Wiem, wrażliwyś, że ktoś nie tak powiedział, jak oczekiwałeś. Ale widzisz,
    mamy pecha, że każdy człowiek jest innjy i ich do jednej paki nie wsadzisz.
    W szkole miałem bardzo fajną bibliotekarkę, miałem okazję z nią porozmawiać
    także o słowach nazywanych przez Wiecha "publicznemi".

    > Twoja odpowiedź nie jest żadnym usprawiedliwieniem wszechobecnego
    > chamstwa.

    Ja nikogo nie usprawiedliwiam. Ale, skoro zawężasz chamstwo jedynie do słów
    w stylu kurwa i pierdolić, oraz np. do bekania i pierdzenia w miejscach
    publicznych, to wybacz, twoje horyzonty w temacie są bardzo wąskie.

    > Pozostaję przy swoim.

    Nie w głowie mi tego nakazywać zmianę komukolwiek, nawet p. Lolkowi z
    Siedlec. To jest właśnie tzw. wolność. dopóki nie wchodzi w obszar wolności
    innych osób (i nawzajem), to nie należy ingerować.

    > Koniec tych dywagacji. To też łacina (divagare). Sprawdź sobie w słowniku

    Znaczy sobie, sugerujesz Waść, abym no, więcej nie mówił?
    To cię zawiodę, będę mówić, widzisz, masz pecha, bo ja też swoje wiem, piszę
    głupawo, nic na to nie poradzę, ale obserwuję wnikliwie i poitrafie sporo
    wyczytaqć między wierszami. hint: przekaz pozawerbalny.
    No chyba, że połowa grupy modulo int(x/2) plus jeden powie, żebym zamilknął,
    wtedy uczynię to niezwłocznie.

    > co naprawdę znaczy.

    O Mentorze mój, Nauczycielu, sprawdzę niechybnie, skoro Waść tak prawisz!

    A na koniec podpowiem ci, że jesteś trochę jak w przysłowiu - przyganiał
    kocioł garnkowi, a sam smoli. Spójrz na linijki wyróżnione przeze mnie
    gwiazdką - to jest moja sygnaturka. Zapewne nie wiesz, że cytowanie czyjejś
    sygnaturki (zwłaszcza, ze nastąpiło bez żadnego powodu), jest w tradycyjnych
    internetach uznawane za niegrzeczne. Spójrz więc,Nauczycielu, jak w związku
    z tym, drastycznie zmalała siła Twojego przekazu.
    Ale może niech grupa orzeknie, pewnie się czepiam...?

    PS Zapewniam, że tzw. przecinkami umiem się bardzo sprawnie posługiwać, do
    tego stopnia, że nie potrzebuję żadnych bluzg-makerów. Ale zapewniam też, że
    umiem list tak napisać, że nadawałby się do wysłania do Królowej
    Angielskiej. Która zresztą miała szczęście przesyłać maile już 42 lata temu.
    Usiądz więc, kawki, herbatki zaparz, wypij całkiem spokojnie, jak śpiewa p.
    Łobaszewska. Za bardzo się przejmujesz.

    http://pajacyki-nicpon.blogspot.com/2008/09/5-kurven
    .html
    http://wspomnieniaemerytki.blox.pl/2013/07/HHUMORPOL
    SKIE-DROGOWSKAZY-cz1.html
    http://www.lolsa.fora.pl/kosz,8/znaki-drogowe-fotki,
    51.html

    To dla ciebie na uśmiech. Mnie też wiele rzeczy razi. Ale nie doszukuję się
    zła na każdym kroku.