    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Mon, 9 Mar 2020 03:14:19 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jak wyhamować globus?
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 18:39:04 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Niemcy na lotnisku pewnie wszyscy angielski znaja, ale koreanski to
    > pewnie prawie nikt :-)

    W samolocie tak z jedna trzecia załogi kabinowej to Koreańczycy. Na bramce też zawsze
    jedna pani jest skośnooka. Jak szukasz załóg nazi-onalistycznych, czystych rasowo z
    blond włosem i blue okiem, to w Locie łatwiej będzie.

    > Dobrze, ze choc tu ktos zadbal.

    Super. O jednolite formularze zadbali, moja wdzięczność nie zna granic.

    > Nie wiem, czy ma sens ... powinno raczej do polskiej agencji ...
    > Sanepid ?

    I co ten Sanepid ma z tym zrobić?

    > Uuuu, ciekawostka :-)
    >
    > A tymczasem w kraju zaczyna sie.

    Dżejef, no co Ty? Przed chwilą byłeś przepełniony wiarą w niepokalaność
    epidemiologiczną Polski, a teraz tymczasem coś? I co teraz z nami wszystkimi będzie?
    No weź coś powiedz!

    > Ilosc chorych rosnie lawinowo (juz 9 potwierdzonych), obywatele
    > panikuja/wykazuja sie czujnoscia
    >
    > https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/najnowsze-fakty/news-pasazer-wszczal-alarm-zatrzy
    mano-pociag-podejrzenie-koronawi,nId,4366111