  • Data: 2020-03-09 13:58:52
    Temat: Re: Jak wyhamować globus?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 21:48:39 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Bardzo mozliwe ... ktos pomyslal ? :-)

    Nie wiem kto i co pomyślał, wiem że wszystkie są z jednego źródła. Nie ma polskich,
    nie ma niemieckich. Są unijne. Znaczy że te dane są zbierane przez kogoś w KE.

    > Zagladales przez ramie, z czego czyta ? :-)
    >
    > No dobra, zakladamy ze Lufthanse stac na paru koreanskich pracownikow.
    >
    > A Lot do Korei nie lata ?

    Sam wrzuciłeś zdjęcie. Nie wiesz co na nim było? To po co wrzucałeś?

    > Ale raczej nie u nas.

    Wiadomo, Polska jest nie do ruszenia. My na Tygrysy mamy Visy.

    > No i co proponujesz w ramach czynnosci ?
    > Zamknac granice kraju 2 miesiace temu ?
    > Kwarantanne wprowadzic

    > Mysle, ze nie.
    > Chocby dlatego, ze tych 300 testow co pisales, wtedy zaden nie wykazal
    > CoVid-19, a przeciez badano tylko tych o duzym pr-stwie.

    No kogo badano? Gdzie one były? Nie gadaj że nie wiesz.

    > Na razie wiadomo tylko o mln.

    Tobie wiadomo?