  • Data: 2020-03-09 12:55:26
    Temat: Re: Jak wyhamować globus?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 20:25:23 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Tym z Korei czy tym MUC-GDN

    Na MUC-GDN latają dwie Helgi Pipke, więcej załogi CRJ-900LR nie bierze.

    > Nie chodzi o czystosc rasową, tylko o przydatnosc koreanskich
    > formularzy dla niemieckich sluzb :-)

    Niezależnie od języka, kratki do wpisywania danych są identyczne- jakby przystosowane
    do skanowania. Tylko instrukcje co gdzie wpisywać są w różnych językach.

    > A przeciez "skosnooka" nie znaczy, ze choc pobieznie koreanski zna..

    Ona tam czyta komunikaty dla pasażerów, ustawia kolejkę itd. Chcesz mnie przekonać że
    nie jest Koreanką?

    > Widac ktos pomyslal, a nie calkiem na zywiol i do kosza :-)

    > Ewidencje prowadzic.
    > Sanepid jak sie okazuje od tego jest (sanitarno-epidemiologiczna)

    > Wierzylem ze tego w kraju nie bylo, ale wiedzialem tez, ze przyjdzie.
    > Wiec Twoj zarzut, ze w kraju "do tamtej pory" zrobiono 300 testow nie
    > byl zasadny.
    >
    > A teraz jak widac zagrozenie rosnie i testy beda masowo potrzebne.

    Zagrożenie nie rośnie teraz, tylko dwa miesiące temu rosło. Teraz to widzisz skutki
    dotychczasowej bezczynności.

    > Ciekawe czy sie pomylilem w tej wierze.

    A jak myślisz?

    > I ciekawe, czy testy beda ... na razie jak widac, ktos 3.5mln zl
    > przytulil.

    Razy tysiąc. Za milionami im już się nie chce schylać.