  • Data: 2020-03-09 12:25:21
    Temat: Re: Jak wyhamować globus?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:086a2a78-777e-457d-ad3f-15c97c79ef16@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 18:39:04 UTC+9 użytkownik J.F.
    napisał:

    >W samolocie tak z jedna trzecia załogi kabinowej to Koreańczycy.

    Tym z Korei czy tym MUC-GDN

    >Na bramce też zawsze jedna pani jest skośnooka. Jak szukasz załóg
    >nazi-onalistycznych, czystych rasowo z blond włosem i blue okiem, to
    >w Locie łatwiej będzie.

    Nie chodzi o czystosc rasową, tylko o przydatnosc koreanskich
    formularzy dla niemieckich sluzb :-)

    A przeciez "skosnooka" nie znaczy, ze choc pobieznie koreanski zna..

    >Super. O jednolite formularze zadbali, moja wdzięczność nie zna
    >granic.

    Widac ktos pomyslal, a nie calkiem na zywiol i do kosza :-)

    >I co ten Sanepid ma z tym zrobić?

    Ewidencje prowadzic.
    Sanepid jak sie okazuje od tego jest (sanitarno-epidemiologiczna)

    >Dżejef, no co Ty? Przed chwilą byłeś przepełniony wiarą w
    >niepokalaność epidemiologiczną Polski, a teraz tymczasem coś? I co
    >teraz z nami wszystkimi będzie? No weź coś powiedz!

    Wierzylem ze tego w kraju nie bylo, ale wiedzialem tez, ze przyjdzie.
    Wiec Twoj zarzut, ze w kraju "do tamtej pory" zrobiono 300 testow nie
    byl zasadny.

    A teraz jak widac zagrozenie rosnie i testy beda masowo potrzebne.

    Ciekawe czy sie pomylilem w tej wierze.
    I ciekawe, czy testy beda ... na razie jak widac, ktos 3.5mln zl
    przytulil.

    J.