    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: Jak sie ma citigo do pandy?
    <c1.01.3YBbRS$1Q2@mike.oldfield.org.pl> <50b69072$1@news.home.net.pl>
    <c1.01.3YBvWn$1QD@mike.oldfield.org.pl> <50b736f2$1@news.home.net.pl>
    <c1.01.3YC9Kv$1QL@mike.oldfield.org.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <c1.01.3YCDBK$1QU@mike.oldfield.org.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <c1.01.3YDPCJ$1Qe@mike.oldfield.org.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <c1.01.3YDT2p$1Ql@mike.oldfield.org.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <50bafae4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <50bb3783$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 02 Dec 2012 15:16:19 GMT

    On 2012-12-02, Cavallino <c...@k...pl> wrote:
    > Ja się na nielegalne (wbrew woli większości) stanowienie prawa nie zgadzam i
    > nie zamierzam takich przepisów brać pod uwagę.

    Prawo stanowi się zawsze wbrew czyjejś woli - po to ono właśnie jest.
    Nie mam danych, żeby osądzać, czy PoRD krytykuje większość Polaków.

    > I wprowadzenie zakazu narusza moje dobro (podstawowe - wolność), a jego
    > olewanie niczyjego dobra nie narusza.

    Hahah. Prawo wymyślono właśnie po to, żeby wskazać Ci granicę naruszania
    praw innych. Standardowe hasło: "Twoja wolność kończy się tam, gdzie
    zaczyna się moja".

    Ty w tym zdaniu po prostu podważyłeś w ogóle sens istnienia prawa
    (nawet mocniej: twierdzisz, że jest szkodliwe). To jest anarchizm. :D

    > Masz jeździć tak, żeby nikomu nie zrobić krzywdy, a to czy jest to 150, 90
    > czy 30 km/h zależy od sytuacji a nie widzimisie (p) osła w Sejmie, który
    > nigdy nie był w danym miejscu drogi.

    Moim zdaniem aktualne ograniczenia w miastach są sensowne. Przecież nie
    mówimy o autostradach.

    > Ale jak jeszcze raz napiszesz swoje wypociny o niektórych przepisach, to
    > trafisz tam gdzie reszta mośków z podobnymi pomysłami.

    Naprawdę jest mi to obojętne :). No i z całą pewnością masz do tego
    prawo :).

    pozdrawiam,
    PK