  • Data: 2012-12-09 14:59:35
    Temat: Re: Jak sie ma citigo do pandy?
    Od: Ivam <f...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-03 21:47, nazgul pisze:
    > 400zł na 3-4 lata
    > kosmos.

    Wystarczają Ci opony na około 100kkm? Mi nie - wymieniam góra co dwa lata.

    > tłumik jest tłumik

    A kierownica to kierownica. O co Ci chodziło tym stwierdzeniem?

    > a dlaczego od imprezy a nie od leona albo c5 ?

    Leciałem po kolei, ale jak chcesz to do C5 700-800.

    > bo się lepiej prowadzi i jest większy komfort.

    Jak kogoś stać to jasna sprawa. Ale rozmawiamy o stałym pułapie cenowym
    auta na poziomie~40k.

    Ciekawe, że pominąłeś ceny paliwa. 3000 litrów rocznie (107) do 5500
    (lancer), daje rocznie oszczędność ponad 14 000zł. W trzy lata jazdy 107
    oszczędzam na kolejną 107.

    Ubezpieczenie 107 z 2009 kosztuje mnie (w tym roku) ~800zł
    Ubezpieczenie lancera z 2009 kosztuje moją siostrę (w tym roku) ~1200zł

    Już o utracie wartości pojazdu (wyrażonej w procentach ceny pojazdu) nie
    wspominam.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo