-
Data: 2012-12-09 13:07:55
Temat: Re: Jak sie ma citigo do pandy?
Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Ivam" napisał w wiadomości:
>W dniu 2012-11-28 22:34, Bugatti pisze:
>> No bo ludzie są naiwni...i dlatego kupują nowe auta...i w dodatku małe,
>> bez sensu ..jak w tym wątku jakieś Citigo.
>
>
> Masz uraz do małych samochodów? Bardzo gruby jesteś czy co?
>
> Miałem sierre, miałem escorta, siostra ma lancera, a ja kupiłem 107.
>
> Za cenę dzisiejszej citigo, albo up! możnaby mieć np.:
A za 1/3 ceny tych ww. małych kupek można mieć:
- Volvo S40/V40 T4 200 PS z LPG .... >23 zł / 100 km .... haha ;),
- lub starsze za 1/4 ceny Volvo 850 T5R 240 PS,
- Alfę Romeo 156 1.9 jtd 150 PS
- ............... i wiele wiele innych większych aut
> - leona 1.6 TDI (super silnik, przebieg jedyne 60kkm)
> - C5 1.8 benzyna (super wyposażenie, przebieg jedyne 147kkm)
> - golfa VI TDI (super auto, przebieg 92kkm)
> - pasata 2.0 TDI (4x4, przebieg 178kkm)
> - S60 2.4 (diesel, bi-xenony, przebieg 158kkm)
> - Impreze 2.0 diesla (rozbity, ale "zajebista okazja", przebieg 25kkm)
> - lancera 1.8 benzyna (prawie pełna opcja, przebieg 100 000)
>
> Skończyły mi się tarcze hamulcowe, w cenie chińskiego gówna albo innego
> delphi do wyżej wymienionych samochodów mogę mieć tarcze na pełnym wypasie
> (np. EBC Turbo Groove), albo zaoszczędzić parę groszy i kupić zwykłe
> tarcze trw czy ate.
Nie wiem gdzie ty te tarcze kupujesz...ale ja za 256 mm tarcze Brembo dałem
180 zł za *komplet* (mogę ci na priv dać scan paragonu) na przednią oś. A za
300 mm też Brembo dałem 250 zł również za kompet.
> Najdroższe goodyeary na zimę do mnie kosztują 200zł za sztukę (mimo
A czemu kupujesz nadroższe ... a nie najlepsze albo nie najbardziej
optymalne...w końcu w testach 1 m przy hamowaniu na mazi błotniej dzieli
właśnie *wiele* modeli ?
> niepopularnego rozmiaru), a do takiego golfa ile? Ten sam model 300, na
> czterech oponach jestem 400zł do przodu.
>
> Tłumik do s60 kosztuje 250, do mnie 100.
Przykro mi że do nowego auta muszisz już tłumik kupować.
> Tylko mi nie mów, że ja mam małe gówno,
Właśnie Ci to mówie że masz małe gówno.
> Kiedyś się z siostrą wymieniliśmy autami na dwa tygodnie. Lancer pali
> (przy mojej nodze) blisko dwa razy więcej niż 107 (11 lancer, 6 pug)
patrz wyżej na Volvo T4 z LPG ;>
> To może teraz ceny jakichś drobnych wypadków?
>
> Szyba do mnie kosztuje (oryginał) 400, a zderzak 250zł. Do imprezy 1000 na
> zderzak to mało, a szyba 900 to dobry zamiennik.
A szybe w aucie to jak często się wymienio...ano tak często jak się ma
miłych kolegów z podwórka.
> Już nie mówiąc o przeglądach - ja za wymianę oleju, świec, filtrów i
> przegląd płacę 600zł, a moja siostra za sam przegląd bez wymian i
> materiałów w Krakowie płaci po 700zł.
>
> A to tylko części eksploatacyjne/drobne wypadki, na których są małe
> różnice w cenach. Gdzie jakieś koszty potencjalnych awarii, typu DPF'y,
> dwumasy czy pękające głowice w TDIkach, albo brudne kolektory w FSI, etc.
to prawda że nowe auta to złom...ale na tym finansiera zarabia.
> I teraz powiedz mi gdzie tak mocno się frajeruje, dlatego że nie mam:
> - używanego
> - skomplikowanego
> - dużego
> - drogiego w utrzymaniu
> - niemożliwego do zaparkowania pod marketem
> auta, którego jedyny plus (rozmiary i wygoda) mogę wykorzystać 3 razy w
> roku (dwa wyjazdy do rodziny na święta + wyjazd na wakacje)?
>
> Żeby było zabawniej ostatnio przeliczałem wakacje w Grecji - bardziej
> opłaca mi się lecieć na miejsce samolotem i wynająć na miejscu samochód,
> niż jechać z Polski i płacić za całe paliwo i koszty przejazdu
> autostradami (wiem, wiem - płacić za autostradę to naiwność).
>
> Poważnie mówię - nie rozumiem Twojej logiki. Bo rozumiem zaoszczędzić na
> zakupie nowego i kupić używany, ale taki jego potrzebuję, a nie na siłę
> kupować dużego kloca, w którym zmieszczę wannę, trzy worki kleju do
> kafelek, ale już kibel nie wejdzie, więc trzeba wziąć busa.
>
> Po prostu po co duży samochód komuś, kto jeździ samemu do pracy i raz w
> tygodniu na zakupy?
po to że większy (przez pojęcie większy nie mam na myśli hammera ale auto
klasy średniej w góre choć Clio Sport, Cup whatever też nieźle zamiata na
winklach) ma więcej pozytywów:
- ma szersze opony więcej lepiej trzyma się drogi (bezpieczenśtwo)
- lepiej hamuje (bezpieczeńśtwo),
- ma mocniejszy silnik (bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu)
- ma lepsze strefy zgniotu...przy zderzeniu bocznym cieniutkie blachy w 107
i wzmocnienia są ciut gorsze)
- więcej miejsca w środku,
- większy bagaźnik
- komfort dzięki większemu rozstawowoi kół oraz charakterystce
kompresji/odbicia amorków,
..........mam wymieniać dalej ?....przecież to dziecko wie
Pozdr.
+
--
Bugatti
Następne wpisy z tego wątku
- 09.12.12 14:57 Ivam
- 09.12.12 14:59 Ivam
- 10.12.12 12:35 Dman666
- 10.12.12 13:26 Jakub Witkowski
- 10.12.12 13:44 Jakub Witkowski
- 10.12.12 17:58 z
- 10.12.12 22:55 Ivam
- 11.12.12 00:11 Robert Rędziak
- 13.12.12 14:36 Dman666
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=