  • Data: 2012-12-03 21:00:03
    Temat: Re: Jak sie ma citigo do pandy?
    Od: Ivam <f...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam PJ od 1991 roku. I istotnie, powolne ruszanie ze świateł powoduje
    > korki. Tak samo jak brak płynności jazdy, niemożność wykonywania szybkich
    > manewrów etc.

    Przepraszam, że się wtrącam między młot a kowadło, ale taka dygresja na
    temat korkowy:

    Żeby nie być gołosłowny to podam konkretny przykład - Zielona Góra ul.
    od Wrocławskiej do Dąbrówki. Światła są ze sobą tak ustawione, że
    ruszając (z pierwszych świateł na ul. Lwowskiej) jak emeryt i jadąc z
    maksymalną prędkością 50km/h jedziesz cały czas na zielonym. Można
    sprawdzić przed godziną 6 rano.

    Po 7 zaczynają się korki, bo każdy rusza jak wariat, rozpędza się do
    przedziału 70-90 (dwa pasy w każdą stronę, przejścia dla pieszych ze
    światłami) i hamuje na czerwonym. Cały sznurek takich "zrywnych" się
    robi i zanim każdy z nich wbije pierwszy bieg, to już znowu zapala się
    czerwone.

    Wiem doskonale, że w tym przypadku (nie mówię, że w każdym mieście, na
    każdej ulicy tak jest) znacznie lepiej sprawdza się jazda emerycka - sam
    nienawidzę takiej jazdy i jeszcze miesiąc temu przyznałbym Ci 100% racji
    (że powolniaki powodują korki), ale teraz codziennie w okolicach godziny
    6:20 jeżdżę w porze pojawiania się korków.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo