  • Data: 2012-12-02 16:16:19
    Temat: Re: Jak sie ma citigo do pandy?
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-02, Cavallino <c...@k...pl> wrote:
    > Ja się na nielegalne (wbrew woli większości) stanowienie prawa nie zgadzam i
    > nie zamierzam takich przepisów brać pod uwagę.

    Prawo stanowi się zawsze wbrew czyjejś woli - po to ono właśnie jest.
    Nie mam danych, żeby osądzać, czy PoRD krytykuje większość Polaków.

    > I wprowadzenie zakazu narusza moje dobro (podstawowe - wolność), a jego
    > olewanie niczyjego dobra nie narusza.

    Hahah. Prawo wymyślono właśnie po to, żeby wskazać Ci granicę naruszania
    praw innych. Standardowe hasło: "Twoja wolność kończy się tam, gdzie
    zaczyna się moja".

    Ty w tym zdaniu po prostu podważyłeś w ogóle sens istnienia prawa
    (nawet mocniej: twierdzisz, że jest szkodliwe). To jest anarchizm. :D

    > Masz jeździć tak, żeby nikomu nie zrobić krzywdy, a to czy jest to 150, 90
    > czy 30 km/h zależy od sytuacji a nie widzimisie (p) osła w Sejmie, który
    > nigdy nie był w danym miejscu drogi.

    Moim zdaniem aktualne ograniczenia w miastach są sensowne. Przecież nie
    mówimy o autostradach.

    > Ale jak jeszcze raz napiszesz swoje wypociny o niektórych przepisach, to
    > trafisz tam gdzie reszta mośków z podobnymi pomysłami.

    Naprawdę jest mi to obojętne :). No i z całą pewnością masz do tego
    prawo :).

    pozdrawiam,
    PK