  • Data: 2012-12-02 22:37:28
    Temat: Re: Jak sie ma citigo do pandy?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02 Dec 2012 01:34:50 GMT, PK napisał(a):

    > Nie mam, ale jaki to ma związek? Wychowałem się w domu bez samochodu
    > i od dziecka noszę zakupy ze sklepu. I przywiozłem w autobusach sporo

    Codzienne się jakoś da. Przy zakupach raz na tydzień nie masz szans się
    zmieścić w schowku tylnym Pandy.

    > Jeździć z dozwoloną prędkością. Chyba masz PJ od wczoraj, jeśli
    > uważasz, że to powoduje korki. Problemem korków w tym kraju jest
    > właśnie nieumiejętność wolnej jazdy (5-15km/h). Dlatego polskie
    > korki to ciągłe ruszanie i stawanie, a nie "turlanie się".

    Mam PJ od 1991 roku. I istotnie, powolne ruszanie ze świateł powoduje
    korki. Tak samo jak brak płynności jazdy, niemożność wykonywania szybkich
    manewrów etc.
    I oczywiście - da się Panda jeździć tak, aby nie powodować korków i nie być
    zawalidrogą. Tylko, że wtedy Panda pali.

    > No to po prostu masz ciężką nogę albo jeździć jak kretyn (bez obrazy).

    Nie, po prostu JEŻDŻĘ, a nie turlam się. Nie czekam pół dnia pod światłami
    i nie ruszam poooooowooooluuuuutkuuuuuu, tylko tak, żeby więcej aut za mna
    miało szanse na zielonym przejechać.

    Nie może. Chyba, że z wiatrem.

    --
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna