eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN? › Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!peer01.iad.highwind
    s-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.new
    shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
    !unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <lcnl2a$ocp$1@dont-email.me> <lcnodn$9kn$1@node1.news.atman.pl>
    <lcoo0v$uqa$6@dont-email.me>
    <6...@p...pl.invalid>
    <lcoos1$uqa$8@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lcoquf$uqa$10@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lcp21t$409$1@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lcp2dl$409$4@dont-email.me> <9...@p...pl.invalid>
    <lcp5qb$dvj$5@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lcp79h$sjk$1@dont-email.me>
    <4...@p...pl.invalid>
    <lcpae8$sjk$6@dont-email.me> <52f08e93$2$2214$65785112@news.neostrada.pl>
    <lcq534$5ea$1@dont-email.me> <52f2b4ee$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <lcve3t$28c$1@dont-email.me> <52f3f800$0$2217$65785112@news.neostrada.pl>
    <ld15vs$brp$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <ld15vs$brp$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Date: Fri, 7 Feb 2014 00:44:55 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 23
    Message-ID: <52f41e7b$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.190.128.234
    X-Trace: 1391730299 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2205 79.190.128.234:54768
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2557
    X-Received-Body-CRC: 2236339234
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2522925
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Stiller" napisał w wiadomości
    On Thu, 06 Feb 2014 22:00:44 +0100, J.F wrote:
    >>>Problemy z regulatorem napięcia to z mojej perspektywy najczęstsza
    >>>przyczyna padu akumulatorów.
    >
    >> A w perspektywie powiedzmy 10 lat ?

    >Tu już trudno mi powiedzieć. W rodzinie pamiętam ~5 takich przypadków
    >na
    >przestrzeni kilku lat licząc te moje.

    Zepsucie regulatorow ? Czy tylko zuzycie szczotek ?

    Szczescie masz ... moze sprobuj w totka :-)

    >>>Choćby kontrolować stan naładowania właśnie.
    >> A jak ? Aku na gwarancji i bezobslugowe ..
    >Najprościej pomiarem napięcia w stanie spoczynku.

    W granicach normy bedzie. Bo norma szeroka.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: