  • Data: 2010-11-10 00:27:05
    Temat: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message
    news:ibcfsh$8cs$1@news.onet.pl...

    > Nie, nie kłamie.

    Kłamiesz! Nie napisałem nigdzie że niszczy klocek, więc kłamiesz.

    > "Otwory są robione aby poprawić chłodzenie zbyt małej tarczy,
    > ale nacięcia podłużne są robione po to aby skrobać klocki więc
    > z natury samej rzeczy klocek będzie szybciej zużywany skoro
    > zamiast się ścierać na gładko będzie skrobany ostrą krawędzią. "
    >
    > 3 listpada 2010 01:47

    Czy widzisz tam słowo "niszczą" czy może istnieje ono tylko
    w Twojej chorej wyobraźni? Nie moja wina, że Ty sobie jakoś
    pokracznie interpretujesz moje wypowiedzi a potem walczysz
    z zabobonami które roją się tylko w Twojej głowie...
    Nigdzie nie napisałem że takie tarcze niszczą klocki - to tylko
    Twoje chore urojenia.

    > Możesz sobie pisać do usranej śmierci, że nie niszczą
    > ale nawet największy tuman rozumie sens tej wypowiedzi.

    Najwyraźniej nie każdy tuman rozumie, skoro Ty nie rozumiesz.

    To, że te tarcze NISZCZĄ klocki to tylko Twoja, błędna interpretacja.

    Gdybyś napisał "szybciej zużywają" to moglibyśmy się zgodzić
    że taki był sens mojej wypowiedzi. Ale nigdzie nie napisałem że
    niszczą.

    Wracajac do tematu zabobonow... Czy zgadzasz się z tezą,
    że takie frezowane tarcze szybciej zużywają klocki?
    Jesli sie zgadzasz, to z jakimi zabobonami walczysz, Don Quixote?