  • Data: 2010-11-11 07:55:16
    Temat: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Od: "kml" <A...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:

    > To Ty stawiasz tezę - potwierdź ją czymś wiarygodnym oprócz
    > wiary na słowo. Ja nie twierdzę tu że tak nie jest, ja tylko proszę
    > o dowód że tak jest.

    Wejdź na stronę producenta tarcz dodatkowo wentylowanych i przeczytaj
    pierwsze linijki opisu produktu.

    > Zaraz po tym jak przytoczysz jakieś źródło na swoje tezy :-)

    Ty napsiałeś, że tarcze SKROBIĄ klocki co jest bzdurą a teraz chcesz żebym
    udowadniał że jest inaczej? Nie bądź smieszny. Broń swojej mądrości.

    > Robiłeś jakieś testy, które dowodzą że lepiej?
    > Czy wyssałeś to sobie z palca u nogi?

    Wejdź na stronę producenta tarcz dodatkowo wentylowanych i przeczytaj
    pierwsze linijki opisu produktu. Naprawde trzeba być debilem żeby nie
    znalaźć powiązań pomiędzy nacięciami, ruchem obrotowym tarczy oraz otworami
    przechodzącymi na wylot oraz wiedzą o tym co się dzieje w czasie hamowania
    pomiędzy tarczą a klockiem.

    > ??? O czym Ty mówisz?

    LOL, znowu udajesz że nie kumasz. A nie sory, ty naprawde nie kumasz.

    Jeżeli określenie SKROBAĆ użyte w odniesieniu do elementów systemu
    hamulcowego takich jak tarcza hamulcowa i klocek nie jest dla synonim
    procesu, który niszczy elementy to po kiego wała używasz słów których
    znaczenia nie do końca rozumiesz w danym kontekscie.

    > Twoja pewność tego, że wszyscy rozumieją wszystko tak
    > jak Ty jest zabawna.

    Nie, to jest wiara w to że w polskim usnecie jest sporo ludzi na poziomie
    poza rzeszą PszemolTrolli.

    > Co nie przeszkadza Ci edytować moje i wmawiać mi na siłę,
    > że napisałem coś, czego nie napisałem :-))

    Pewnie, cytat z podaniem daty wiadomości jest manipulacją.

    > ???

    LOL, aczkolwiek robi sie to nudne.

    > Nic nie demaskujesz swoim KŁAMSTWEM poza swoim brakiem
    > kultury i honoru. Człowiek kulturalny i honorowy dawno już by
    > przeprosił rozmówcę za wciskanie mu słów których nie było.
    > Ty nie - mimo iż już wiesz, że niewłaściwie zrozumiałeś moje
    > intencje, nie przeprosiłeś za swoją pomyłkę w interpretacji tylko
    > idziesz w zaparte jak jakiś osioł.

    Buhahaha co ty wiesz o kulturze i honorze. Myslisz, że jak napiszesz czyjś
    nick z dużej litery to jest kultura? A gdzie ten twój honor? Nawypisywałeś
    GŁUPOT na co zwróciłem uwagę nie tylko ja a kiedy kończą ci sie argumenty to
    przestajesz ciągnąć dany wątek. Skrobiące tarcze hamulcowego to wisienka na
    torcie twoich odkryć i innowacj na PMS z ostatnich kilku miesięcy.
    Niewątpliwie gdyby przeszukać archiwum to byłoby tego dużo dużo dużo więcej.

    Jednym powodem, dla którego ja tutaj piszę jest to, że innym ludziom sie po
    prostu nie chce tracić czasu na takiego trolla jak ty a ja powiedziałem, że
    tym razem nie odpuszczę.

    Twoja głupota jest porazająca po prostu na równi z mocarnym przekonaniem o
    tym, że masz rację a usilne zaprzeczanie faktom przwodzi na mysl tylko jedno
    możliwe podziękowanie "dziękujemy ci Pszemol za twój wieloletni wkład w
    powstawanie polish jokes"

    --
    pozdrawiam
    kml