  • Data: 2010-11-10 22:02:00
    Temat: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Od: "kml" <A...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    news:ibdnpv.57c.0@poczta.onet.pl...

    > Czy możesz przytoczyć jakieś wiarygodne źródło tej informacji?

    Czekam na wiarygodne źródło zaprzeczające tej informacji.

    > Skrobanie klocka jest celowym działaniem mającym poprawić
    > działanie całego układu hamulcowego - klocka i tarczy pracujących
    > w zespole.

    Żródło? Najlepiej jakiś producent który mówi o CELOWYM SKROBANIU KLOCKA
    HAMULCOWEGO PRZEZ TARCZĘ.

    > Do tego podobno służą przewiercenia a nie frez podłużny :-)

    Jedno i drugie. Wiercenie na wylot lepiej odrowadza wodę.

    > Ty dajesz dowód że jednak rodzice zaniedbali Twoje wychowanie.

    Gdyby twoi włożyli w twoje minium wysiłku to nie byłbyś rozpanawalnym od
    ponad 10 lat trollem usenetowym.

    > To tak jak Ty - nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi o drapaniu
    > klocków, dorobiłeś sobie więc bzdurną teorię że rzekomo
    > napisałem że tarcza frezowana "niszczy" klocek i potem ze
    > swoim wyobrażeniem mojej wypowiedzi a nie moją wypowiedzią
    > zacząłeś walczyć kłamiąc w żywe oczy że napisałem że taka tarcza
    > niszczy klocek podczas gdy nigdzie tego nie napisałem.

    Czas spędzony poza krajem oduczył cie myślenia. Możesz próbować sobie
    wmawiac, że wcale nie miałeś tego na myśli ale każda osoba, które
    przeczytała twoją wypowiedz rozumie jej sens. W usenecie cudowne jest to, że
    nie można edytowac własnych wypowiedzi.

    > Nie, to co zrobiłeś to w Polsce to się nazywa nadinterpretacja
    > i wmawianie komuś czegoś, czego nigdy nie napisał.

    Nie, to się nazywa demaskowanie osoby, która wypowiada się w tematach o
    których nie ma elementarnego pojęcia.

    > Zabobon natomiast to wierzenie lub praktyka o charakterze
    > religijnym pozostająca w sprzeczności z powszechnie
    > obowiązującym w danej społeczności kultem. Przeważnie
    > jest pozostałością dawnego systemu wierzeń... Nie wiem czemu
    > hamulce w samochodzie kojarzą Ci się z zabobonami i religią.

    Ubogi zasób słownictwa daje sobie znać po raz enty w tej dyskusji. Nie jest
    to dziwne, że przyjmujesz do wiadomości wyłącznie zastosowanie stricte
    słownikowe, ale to nic nowego w twoim przypadku.

    --
    pozdrawiam
    kml