  • Data: 2010-11-12 10:33:51
    Temat: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Od: "kml" <f...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    news:ibi4vb.7pc.0@poczta.onet.pl...

    > No właśnie. Ciągle dyskutujesz sam ze SWOJĄ wyobraźnią.

    Ktora nazywa sie Pszemo.

    > Fot nie wrzuciłem - wiesz dobrze przecież, że nie spełniłeś warunku.

    Racja, nie uwierzyłem w te bzdury na które sie powołujesz.

    > Nasza to znaczy czyja? Jest Was więcej niż jeden?

    Tak, są nas miliony.

    > No widzisz - jakiś Ty ograniczony w słownictwie... biedaku :-)

    LOL, powtarzaj to sobie to znowu w to uwierzysz.

    > Ja doskonale wiem o czym ja piszę, w końcu to ja piszę :-)
    > Ty za to nie wiesz o czym ja piszę i sobie dorabiasz
    > nietrafione interpretacje. Drapać czy skrobać NIE JEST
    > synonimem słowa niszczyć.

    Własnie problem polega na tym, że dzielisz się swoją NIEWIEDZĄ będąc
    przekonanym o tym, ze masz rację. W tym konkretnym przypadku jest i możesz
    sobie wymyslać co ci się podoba, ale tego nie zmienisz.

    > Znowu prezentujesz tą przykrą manierę pisania o sobie w liczbie
    > mnogiej... Czy udawanie że jest Was więcej niż jeden dodaje Ci sił?
    > W kupie siła? Nie zauważyłeś jeszcze że jesteś tu sam?

    Sił mam wystarczająco a grono twoich "wielbicieli" rośnie z każdym postem
    tyle, ze większość z nich pisze na priv.

    --
    pozdrawiam
    kml