  • Data: 2010-11-12 07:19:57
    Temat: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message
    news:ibh0ih$38j$1@news.onet.pl...

    > Nie znasz producentów to nie znasz produktów
    > a zabierasz głos tonem znawcy?

    Już Ci tłumaczyłem że ten znawca jest w Twojej wyobraźni.

    > Czytałem wszystko od początku,
    > powołujesz się na coś wstaw cytat z datą wiadomości.

    Skoro czytałeś od początku to napewno pamiętasz taki wpis.

    > Nic nie musze nikomu wmawiać, jeżeli ktoś czytał to
    > doskonale wie co i kiedy było napisane.

    Wmawiasz tu głodne kawałki o tym, że drapać czy skrobać
    jest synonimem niszczyć... Jesteś po prostu niepoważny?
    Czy jak się drapiesz po tyłku to niszczysz swój tyłek?
    Jak się skrobiesz po czole to niszczysz czoło? Jakie synonimy??
    Albo dla żartów rżniesz głupa albo po prostu jesteś głupi.

    > Nie, ty napisałeś głupote a teraz skamląc próbujesz odkręcić kota ogonem.

    Napisałem co napisałem i żadnego słowa się nie wypieram.
    Próbuję Ci jednak wytłumaczyć, że źle interpretujesz moje słowa.