  • Data: 2010-11-12 08:23:54
    Temat: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message
    news:ibinph$t25$1@news.onet.pl...

    > Tiaaaa. Dokladnie tak jest.

    No właśnie. Ciągle dyskutujesz sam ze SWOJĄ wyobraźnią.

    > Foty już "wrzuciłeś" teraz czekam na ten cytat.

    Fot nie wrzuciłem - wiesz dobrze przecież, że nie spełniłeś warunku.

    > W tym nasza nadzieje, ze nie weźmie twoich mądrości poważnie.

    Nasza to znaczy czyja? Jest Was więcej niż jeden?

    > ROTFL. Ja się nie skrobie po czole a co najwyżej drapie.

    No widzisz - jakiś Ty ograniczony w słownictwie... biedaku :-)

    > Ja z kolei wykazuje ci, że nie masz pojęcia o czym piszesz

    Ja doskonale wiem o czym ja piszę, w końcu to ja piszę :-)
    Ty za to nie wiesz o czym ja piszę i sobie dorabiasz
    nietrafione interpretacje. Drapać czy skrobać NIE JEST
    synonimem słowa niszczyć.

    > a że nie masz oporów przed stukaniem w klawiature to
    > na pms możemy zobaczyć efekty twojej radosnej twórczości.

    Znowu prezentujesz tą przykrą manierę pisania o sobie w liczbie
    mnogiej... Czy udawanie że jest Was więcej niż jeden dodaje Ci sił?
    W kupie siła? Nie zauważyłeś jeszcze że jesteś tu sam?