  • Data: 2010-11-10 16:16:17
    Temat: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message
    news:ibe6uq$r4f$1@news.onet.pl...

    > Nie, on służy lepszemu odprowadzaniu gazów,
    > które powstają w czasie hamowania.

    Czy możesz przytoczyć jakieś wiarygodne źródło tej informacji?

    > Miałeś kiedyś frez w ręku?

    Tak, miałem.

    > Wiesz co to w ogóle oznacza frezować?

    Tak, wiem.

    > Czyli SKROBANIE klocka jest celowym działaniem
    > mającym poprawić działanie tarczy tak?

    Skrobanie klocka jest celowym działaniem mającym poprawić
    działanie całego układu hamulcowego - klocka i tarczy pracujących
    w zespole.

    > Nie, on służy lepszemu odprowadzaniu gazów, które powstają w czasie
    > hamowania.

    Do tego podobno służą przewiercenia a nie frez podłużny :-)

    > Chyba się nie zapętliłem ani razu, w przeciwieństwie do ciebie.
    > Jesteś beznamiętnie głupi i własnie w takich postach dajesz temu
    > dowód.

    Ty dajesz dowód że jednak rodzice zaniedbali Twoje wychowanie.

    > Jak czegoś nie wiesz, ani tym bardziej nie jesteś w stanie zrozumieć
    > to dorabiasz bzdurną teorię a potem starasz się ją krzewić.

    To tak jak Ty - nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi o drapaniu
    klocków, dorobiłeś sobie więc bzdurną teorię że rzekomo
    napisałem że tarcza frezowana "niszczy" klocek i potem ze
    swoim wyobrażeniem mojej wypowiedzi a nie moją wypowiedzią
    zacząłeś walczyć kłamiąc w żywe oczy że napisałem że taka tarcza
    niszczy klocek podczas gdy nigdzie tego nie napisałem.

    > W Polsce to się nazywa ZABOBONY.

    Nie, to co zrobiłeś to w Polsce to się nazywa nadinterpretacja
    i wmawianie komuś czegoś, czego nigdy nie napisał.

    Zabobon natomiast to wierzenie lub praktyka o charakterze
    religijnym pozostająca w sprzeczności z powszechnie
    obowiązującym w danej społeczności kultem. Przeważnie
    jest pozostałością dawnego systemu wierzeń... Nie wiem czemu
    hamulce w samochodzie kojarzą Ci się z zabobonami i religią.