    From: Adam Dziadosz <d...@p...edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Identyfikacja elementu
    Date: Tue, 20 Dec 2011 10:41:52 +0100

    .html

    > Można go roztentegować do końca, wydłubać drucik i zmierzyć oporność.
    > Najprawdopodobniej pęknięty jest w jednym miejscu. I od razu będzie
    > wszystko wiadomo.

    Operacja nie udała się. Po delikatnym rozbiciu zewnętrznej warstwy
    ceramicznej wypadł popękany środek. Drut którym jest nawinięty ten
    rezystor ma grubość włosa i przy dotknięciu się kruszy więc z pomiarów
    nici. Jeżeli po oznaczeniach nie da się zidentyfikować jego parametrów
    to raczej nie widzę innych szans.

    Pozdrawiam,
    Adam