  • Data: 2023-12-15 12:46:33
    Temat: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/12/2023 22:33, io wrote:
    > Bzdury do kwadratu :-)

    No i teraz nie wiadomo czy:
    a) nie zgadzasz się z tym i spuszczasz wodę w kiblu smartphone (uważaj
    na szybkę!)
    b) uważasz, że nie istnieje tradycyjna metoda spuszczania wody w kiblu
    c) uważasz, że tradycyjne spuszczanie wody w kiblu nie jest kompatybilne
    z automatyką

    > To jest "lokalne sterowanie" i nic ponadto. Jak masz jeden obiekt,
    > którym chcesz posterować to możesz tak sobie zrobić. Jak masz ich wiele
    > i chcesz zastąpić sterowanie to nic Ci nie da możliwość sterowania
    > lokalnego bo musiałbyś mieć przy każdym obiekcie "murzyna" który to
    > sterowanie lokalne zrobi.

    Tak, ten murzyn nazywa się właściciel. Nie wiem czy zadałeś sobie trud
    rozszyfrowania "SmartHome" ale wystepuej tam słowo "Home" które oznacza
    miejsce, gdzie ludzie ogólnie zbierają się w celu mieszkania i
    przebywają względnie często i długo.

    Być może pomyliłes to z automatyką w przemyśle, ale jakoś trudno dać
    wiare, że można być aż tak nieuczciwym, aby pod SmartHome podpinać
    automatykę kilku obiektów. Jesli zaś masz kilka mieszkań, to gwarantuje
    Ci, że stać Cie również na lokalnego murzyna, co przyjdzie i naciśnie
    reset, a przy okazji kwiatki podleje.