  • Data: 2023-12-16 16:23:03
    Temat: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    heby napisał:

    > Raczej obserwacja własna, że maszynistów z doświadczeniem w IT, a
    > nawet maszynistów ze znajomością jezyka angielkiego technicznego,
    > jest relatywnie mało.

    Pisywał tu w Usenecie jeden taki, miał doktorat bodajże z fizyki,
    rozsądny i ogarnięty człowiek, z doświadczeniem informatycznym.
    W końcu zrealizował marzenie życia, o którym wcześniej pisał kilka
    razy. Skończył kurs maszynisty i zaczął prowadzić pociągi. Pisać
    przestał, widać robota go wciągnęła.

    To jedyny obserwowalny przeze mnie maszynista, tak więc ten tego.
    Jeszcze mógłbym przytoczyć, jak pan Havranek tłumaczył znaczenie
    słowa "relatywnie", ale przecież wszyscy wiedzą.

    > A tutaj mamy wystające dmesg.

    Też kiedyś pytałem o dmesg kogoś, kto projektuje wyświetlacze do
    podobnych zastosowań. Mówił, że jak schował, to mu kazali przywrócić.
    Bo on jest od projektowania, a sprzedawać muszą inni. Im jest łatwiej,
    gdy klient od razu widzi, że za tym stoi coś poważniejszego, a nie że
    ambitny spec od embedded wystrugał tam coś z krzemu i luźnych bajtów.

    > Rozumiesz moje obawy?

    Od tego jest psycholog. Świat jest inaczej skonstruowany, ludzie mają
    inne obawy. Czasem zgoła przeciwne. Gdy zrozumie się świat, łatwiej
    się zyje.

    > Niedługo ride-by-wire i wyświetlacze HUD pojawi się pewnie i w
    > rowerach z Auchan.

    https://gearjunkie.com/biking/everysight-raptor-ar-c
    ycling-glasses-review

    Jarek