  • Data: 2023-12-15 14:38:54
    Temat: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.12.2023 o 12:46, heby pisze:

    > No i teraz nie wiadomo czy:
    > a) nie zgadzasz się z tym i spuszczasz wodę w kiblu smartphone (uważaj
    > na szybkę!)
    > b) uważasz, że nie istnieje tradycyjna metoda spuszczania wody w kiblu
    > c) uważasz, że tradycyjne spuszczanie wody w kiblu nie jest kompatybilne
    > z automatyką

    Wiadomo, napisałem w dalszej części, wystarczyło doczytać do końca i
    dopiero podejmować komentowanie.

    > Tak, ten murzyn nazywa się właściciel. Nie wiem czy zadałeś sobie trud
    > rozszyfrowania "SmartHome" ale wystepuej tam słowo "Home" które oznacza
    > miejsce, gdzie ludzie ogólnie zbierają się w celu mieszkania i
    > przebywają względnie często i długo.

    No i jak mają oświetlenie w każdym pomieszczeniu i tam jeszcze jakieś
    inne odbiorniki to nie ma tylu murzynów by to wszystko ogarnąć dlatego
    właśnie robią automatykę.

    > Być może pomyliłes to z automatyką w przemyśle, ale jakoś trudno dać
    > wiare, że można być aż tak nieuczciwym, aby pod SmartHome podpinać
    > automatykę kilku obiektów. Jesli zaś masz kilka mieszkań, to gwarantuje
    > Ci, że stać Cie również na lokalnego murzyna, co przyjdzie i naciśnie
    > reset, a przy okazji kwiatki podleje.

    No właśnie nie, to Ty pomyliłeś "automatykę" z "brakiem automatyki" i
    wymyśliłeś sobie jakieś absurdalne "automatyka w przemyśle kontra
    automatyka w domu" jak to ciągle automatyka, która jest komuś potrzebna
    albo nie jest i tyle.