eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaHakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi › Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
  • Data: 2023-08-28 15:20:30
    Temat: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Dawid Rutkowski napisał:

    > Tak też kombinowałem, ale trzeba pamiętać, że to technologia circa
    > może nawet sprzed I wojny światowej, a na pewno nie później niż
    > 20-lecie (i to raczej wczesne - musiałbym sprawdzić w książce).
    > To jakby to było zrobione? Ładuje się jakiś kondensator, a ponieważ
    > ma znaną upływność, to się w te 2 minuty rozładuje?

    No przecież wyłączniki czasowe na klatkach schowowych kamienic znane
    były odkąd elektrykę w miastach założono. Silniczek (synchroniczny),
    zębatki, elektromagnes, styki. Jeszcze w latach siedemdziesiątych
    takie montowano. To samo było w ulicznej sygnalizacji świetlnej.
    Więc jeśli trzeba, to i w tramwajach.

    Jarek

    --
    Bywał przy tym taki ordynarny, że potem zwykle sam wylatywał z gospody
    z szybkością zwykłego tramwaju elektrycznego, posłusznie melduję, panie