  • Data: 2017-12-18 14:17:47
    Temat: Re: Google Maps a Naviexpert
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 18 Dec 2017 13:58:02 +0100, w <5a37bb61$0$640$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    > Mon, 18 Dec 2017 11:47:41 +0100,
    > w<5a379cd4$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."

    > Ale pisales wyraznie - pierwsza prognoza 19:20.
    > Czyli o korku nie wiedzial. A to zle.

    1. Możliwe, że nie wiedział.
    2. Ale możliwe, że wiedział -- w NE dane o aktualnym nietypowym ruchu są
    uwzględniane w miarę zbliżania się do korka. Obrazowo -- co mi po informacji o
    korku w Szczecinie, skoro korek jestem we Wrocławiu?

    > Kazal Ci jechac prosto, wpakowal w trase z korkiem, ale szczesliwie
    > znalazl objazd.
    > A jakby objazdu nie bylo ?

    Patrz wyżej.
    Poza tym nie wpakował w trasę w korkiem, bardzo prawdopodobne że i pierwotna
    nie była wyznaczona przez korek (nie sprawdzałem którędy mnie prowadzi).

    > Ale dzis na komputerze planuje przez Bolkow, to mysle ze planuje
    > nienajgorzej, a wczoraj jednak jakis korek byl.
    > GM juz o nim wiedzial, a NE nie ... punkt dla GM :-)

    Coś bzdurzysz. Obie wiedziały, z tym że jedna o wiele lepiej.

    > Ale na objezdzie. A skoro tam skierowal, to korek na glownej raczej
    > byl.

    Korka (pierwszego) nie było. Pisałem, że pojechałem niezgodnie z wytycznymi GM
    (a zgodnie z NE) i droga była pusta. Czytaj ze zrozumieniem, bo większość
    mojego pisania to sprostowania.

    > No i ze dwa razy sie ostatnio wpakowalem w korki gdy te nawigacje
    > mogly pomoc ... i nie pomogly.
    > Ta nowoczesna technika zawodzi, gdy jest potrzebna :-(

    Mnie jakoś nie.

    > Na drodze, ktora nie jechales, bo cie NE zepchnal na inna droge.
    > Pewnie z powodu korka.

    Drugi korek GM i NE widziały.
    Pierwszy korek (ten którego nie było) widział tylko GM.
    Być może piaskarki jeżdżą z GM, to i dane lipne :D.

    > Zeby sie stalo jak piszesz, to musialby ten tir stanac dokladnie na
    > rondzie.
    > Ewentualnie gdzies dalej, a korek za nim taki, ze az do ronda siegnal
    > i ruch wylotowy z miasta zablokowal.
    > Wtedy planowanie trasy przez Dobromierz byloby raczej kiepskim
    > pomyslem.

    Korek był zapewne na podjeździe na DK5 przy Dobromierzu albo gdzieś w
    okolicach.

    > Zakladam ze z Lubawki ruszales ok 18:00 ?

    Nie zanotowałem godziny startu w Lubawce, zapewne tak było.