  • Data: 2017-12-18 15:47:14
    Temat: Re: Google Maps a Naviexpert
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 18 Dec 2017 15:28:13 +0100, w <5a37d07d$0$662$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > To jest w miare dobre, pod warunkiem, ze korek nietypowy i tych
    > kilometrow sporo.
    > Bo jak byl wypadek 40 km dalej ... prokurator potrafi na 2h-3h droge
    > zamknac, tira z rowu tez sie szybko nie wyciagnie.

    A tego to nigdy nie przewidzisz. W NE co 2min masz aktualizację trasy, więc w
    razie likwidacji korka masz od razu zmianę trasy.

    > Ale do Kamiennej tylko, jesli cie dobrze zrozumialem.
    > A potem zamiast piekna krajowka przez Bolkow, to cie skierowal gdzies
    > na oplotki.
    > I czas zaczal rosnac. Wiec naprawde korek byl.

    Czas zaczął rosnąć, bo warunki były trudne -- padało i na drodze była szklanka.
    W Kamiennej prognozował ok. 19:32, gdy wjeżdżałem na DK5 było 19:36.

    > To masz szczescie, albo nie masz skali porownawczej :-)

    Zawodziła mnie, gdy używałem GM :). Tak właśnie czułem, że jakąś manianę mi
    odwala z trasami i proponuje dziwne objazdy. A prognozowane czasy to zawsze
    były do niczego.

    > Jakby korek byl na podjezdzie od strony Bolkowa, to nie powinno byc
    > korka w Dobromierzu, bo wyjazd z miasta swobodny.

    I gdzie oni pojadą skoro droga nieprzejezdna. Najwyżej mogą przejechać do ronda
    i stanąć na końcu korka.

    > Jakby byl na podjezdzie w strone Bolkowa (a ostrzejszy) to wyjazd z
    > miasteczka moglby sie zatkac, tylko ze:
    > -ruch w te strone na moj gust maly,
    > -miejscowi widzac zator mogliby na rondzie zawrocic i pojechac inna
    > droga,
    > -nie byloby powodu, aby kierowac cie objazdem :-)

    Mogę się założyć, że korek był w obie strony.
    Chyba na targeo są dane historyczne, więc możesz sprawdzić.